tirsdag den 13. december 2011

Glædelig 1. advent

Shit mand det har allerede været 3. søndag i advent!!! Jeg er simpelthen kommet bagefter. Det er ALDRIG før sket for mig, at julen i den grad er kommet bag på mig. Jeg plejer at være færdig med at købe gaver 1. december. I år er jeg næsten host… ik kommet i gang endnu.
Dekorationerne er dog på plads, selvom kalenderlyset ikke er nået ned til den første endnu ;-)

Min mor skal have en meget omfattende opperation den 19. december i ODENSE!!! (den skulle have været foregået i Århus den 14. december, men er blevet flyttet)Og nu når hun nok ik hjem inden jul (hvilket betyder, at vi i så fald skal holde jul i Odense i stedet for Hinnerup eller her) Alene skal hun i hvert fald ikke være juleaften.
Min ene bror skal flytte fra Aalborg hjem til Hamborg igen på lørdag (han skal jo lige have en hjælpende hånd med af søster).
Nå men det bliver jo juleaften under alle omstændigheder og jeg vil IK stresse.
Kan i ha’ en skøn dag.
Knus Tina :-)

1 kommentar:

  1. Uha held med det hele og nej ikke stresse.. det er ikke det værd:0) Hinnerup - hvad søren laver du der.. Sk'øn skøn by....
    KH Iben

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.