fredag den 18. november 2011

Hej igen

Så er der lige pludseligt gået 5 måneder og et par dage siden mit sidste indlæg her på bloggen. Nøj hvor er tiden gået hurtigt. Sommeren er forbi og efteråret har overtaget.

Helbredsmæssigt bøvler jeg stadigvæk med min skulder. Derudover brugte jeg 7 uger af sommeren på at have det højre knæ tapet godt ind, efter knæskallen havde været en tur ude på siden af benet. Derudover har jeg været ramt af den ene virus efter den anden. Suk suk.
MEN nu gider jeg ikke bruge mere krudt på sygdom (gid man selv kunne vælge)!
Ind mellem har jeg altså også været kreativ. Det er blevet til flere forskellige små projekter. Først den kosmetikpung, som jeg viste stoffet frem til her

 Jeg havde en del præstationsangst, men modtageren blev heldigvis rigtig glad for resultatet.


Der er også kommet lidt af strikkepindene. Det vil jeg vise en anden dag.






Hvor er jeg glad for at være tilbage. Der går nok lidt tid, inden jeg har været rundt hos jer alle, men rundt det kommer jeg.
Rigtig god weekend til jer alle.
TinaJ

17 kommentarer:

  1. Jamen, velkommen tilbage, du har været savnet, og glæder mig meget til at følge dig igen :)

    SvarSlet
  2. Hjertelig velkommen tilbage. Dejligt at du er frisk igen. Jeg glæder mig til at følge dig.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg vil da også lige sige velkommen tilbage ;0)
    Det har da været en træls tid at komme igennem, aj fik lige øje på dine skildpadder, dem må jeg da lige prøve at fodre ;0)

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage.
    Håber du snart bliver helt frisk.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  5. kære Tina
    STORT Velkommen tilbage... du har været savnet ... jeg har været forbi her flere gange for at se om der var "liv" ....

    sikke meget du bøvler med ..håber alt det bedste ...
    super sød "pung" du har lavet :o)
    kæmpe velkommen tilbage kram♥

    SvarSlet
  6. Dejligt at du er tilbage igen.
    Jeg var ved at være bekymret for dig.
    Du har altid så mange gode ideer.

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage - håber du blir' helt frisk igen ;0)

    SvarSlet
  8. Dejligt at se dig tilbage igen. Jeg har også tænkt meget på hvordan du havde det, men dejligt at høre nyt igen
    kh hanne

    SvarSlet
  9. Velkommen tilbage, håber du er blevet frisk igen

    SvarSlet
  10. Godt at se dig i blogland igen :) Heldigvis har jeg dig jo 2 gange om ugen til diverse krea møder! :)

    SvarSlet
  11. Dejligt, at du er tilbage, velkommen og god bedring. :-)

    SvarSlet
  12. Dejligt at se du er tilbage :)

    SvarSlet
  13. Hvor er det godt at du er tilbage, og godt at se at du har haft tid til det kreative på trods af sygdom :)

    SvarSlet
  14. Hej Tina..
    Hvor er det godt at ha dig tilbage igen:0)
    har tit tænkt på dig.. Nu kan jeg så følge med dig igen... :0)
    Fine sager du har lavet..
    KH Iben

    SvarSlet
  15. Velkommen tilbage!!!

    Det har været nogle trælse måneder for dig; men jeg håber du er frisk igen. Det er i hvert fald dejligt at "høre" fra dig igen.

    SvarSlet
  16. Velkommen tilbage.. det har jo også været noget stille uden dig..

    Lone

    SvarSlet
  17. 1000 tak til jer alle! Jeg bliver helt rørt
    Knus Tina :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.