mandag den 13. juni 2011

Tidlig tvungen sommerferie

Jeg er sendt på tvungen sommerferie fra ALT hvad der hedder kreativitet og blogverden af en meget træls skulder. Så det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at besøge jer alle og lægge kommentarer og lave en masse indlæg her på bloggen. Men min skulder (blev skadet i forbindelse med trafikuheld i 2005) bøvler igen og skal have ro.

For tiden kan man finde mig her med en bog i hånden....
...eller her med en kop latte.....
.....eller her med et lækkert blad.
Der samles inspiration til efteråret kreaproduktioner.
Jeg vender tilbage, lige så snart skulderen tillader det.


Rigtig god pinse og sommer til jer alle.
På forhåbentligt snarligt gensyn.
Tina :-)

17 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, pinse og sommerferie til dig :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring til dig. jeg havde undret mig over hvor du var henne.. Glæder mig til du vender tilbage
    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. God bedring... Jeg håber ro og hygge kan sætte skulderen på plads, så den ikke driller. Glæder mig til du er tilbage på bloggen igen...

    SvarSlet
  4. Dét er nu heller ikke et helt dårligt sted, at holde fri...wow for en lækker terrasse :)
    God bedring med din skulder:)

    SvarSlet
  5. Øv hvor træls for dig med den skulder. Men så er det jo godt at det er den lyse sommertid som står for døren så du kan nyde alle dine hyggelige terresser og samle inspiration. Rigtig god bedring og god sommer.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Sender dig de bedste hilsner om en rigtig god bedring.....ikke sjovt med sådan en skulder der skal begrænse dig i at være kreativ.

    Håber at vejret vil arte sig så du kan nyde dine hyggekroge i haven med lidt læsestof.

    Kh Jane

    SvarSlet
  7. Hej Tina.. det er da bare trist for dig og os bloggere.. Du er virkelig savnet her... men når det nu skal være så´n - så er det da et MEGA skønt univers du holder ro i.. Flotte hyggekroge.. Go bedring:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  8. kære Tina
    pas godt på dig selv... nyd tiden forhåbentlig uden alt for mange smerter ... glæder mig til du vender tilbage ....
    kram♥
    ps. wauw en fantastisk have/ terraser du har at blive inspireret på ♥

    SvarSlet
  9. Ser nu heller ikke dårligt ud ;0)
    rigtig go' bedring ♥♥

    SvarSlet
  10. Hej Tina,,
    Hvor er det synd for dig, håber snart det lysner for dig..
    Rigtig god bedring..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  11. Håber, at din skulder snart bliver bedre.
    Men sikke en lækker have og havemøbler, som du har

    SvarSlet
  12. Det var da træls, jeg håber for dig at det snart bliver bedre, indtil da god sommer og rigtig god bedring. :-)

    SvarSlet
  13. Træls med sådan en skulder, men god bedring og god sommer :)


    Hilsen

    Carl
    http://brunchikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  14. vild med din blog.. en masse dejlig inspiration. Synd med din skulder, jeg håber du snart bliver frisk igen.. go sommer til dig
    Kh Christina

    SvarSlet
  15. Håber du får det bedre med din skulder ;)
    Det er nu også nogle dejlige stedder du kan hygge dig.

    Må jeg spørge om de har fundet ud af hvad der er galt med den ?
    Det er fordi jeg selv kørte galt for 1 år siden og har haft ondt i skuldren lige siden, men jeg er undersøgt og scannet, de kan bare ikke finde skaden.

    Hilsen Yt.

    SvarSlet
  16. Tak det går bedre med min skulder. Men nu jeg er kommet til skade med mit knæ også (knæskallen hoppede ud på siden af benet, så sener og ledbånd er forstukket og jeg har fået en fiberspringning i låret), så jeg er forpint af smerter og har bare slet ingen overskud for tiden.
    Yt jeg har sendt en mail til dig :-)

    SvarSlet
  17. Super gode billeder og god bedring :)


    Sommerhilsen

    Pelle
    http://iphonereparationkøbenhavn.dk/

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.