lørdag den 14. maj 2011

Uldfestival del 2

Her kommer lidt billeder fra dagens besøg på
Mange forskellige slags uldblandinger og i mange farver.

Inspiration

Lækkert uld i lange baner
Desværre regnede det en del, men når man har sandaler på, render det jo bare ud igen.
Dagens indkøb blev:
Merinould/silke blandinger, som skal filtes til tørklæder på de
5 meter hvid gase.
500 gram 100% Supersoft uldgarn fra Holst garn,
Opal strømpegarn,
Sys Fredens bog og
et gratis nummer af Drops.


Resultatet skulle gerne blive en strikket trøje samt et filtet tørklæde.

Om lidt skal indkøbene vises frem for veninden og jeg skal se, hvad hun har købt på sin shopping i Århus.


Kom du ikke forbi Uldfestivalen i dag,
kan du nå det i morgen.
Tina :-)

9 kommentarer:

  1. Uuuuh, hvor fine ting!! Jeg ville have gået helt amok.
    Smart med sandaler i regnvejr ;-)

    SvarSlet
  2. Uha, det ser lækkert ud.
    Man får helt lyst til at få fingrene i det.
    :-)

    SvarSlet
  3. hej søde Tina

    smiler ad billedet med sandalerne :)
    Uldfestival.....ville såå gerne prøve "kenneth-garnudsalg s garn.... -gerne med casmere....
    baare til et tørklæde -ellers lækkert det du har købt :)

    kram♥

    SvarSlet
  4. Dejlige køb du har gjort - jeg skal til Saltum i morgen, glæder mig allerede

    SvarSlet
  5. Sikken dejlige ting du har købt !!Jeg havde forsøgt at planlægge at vi kunne komme i sommerhuset denne weekend, då jeg kunne komme til Saltum. "Men det går ikke altid som præsten prædiker" Øv.
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  6. Så dig slet ikke - må ses en anden gang ;0)
    Puha hvor blev vi våde, men pyt det var hyggeligt og inspirerende ♥♥

    SvarSlet
  7. Skønne indkøb du har fået gjort på uldfestivalen jeg kunne desværre ikke kommer derop i år...øv øv.

    Den grønne 500g fra holst hvad hedder farven ???

    kh Jane

    SvarSlet
  8. Ja jeg er også glad for alt det jeg fik købt og måtte begrænse mig meget. Håber på, at veninden ringer og spørger, om vi ikke skal snuppe en tur i dag, nu hvor hun ikke var med i går:-)

    @Jane Farven på garnet hedder "calypso".

    @Marianne du kan roligt købe noget af Kenneths garn, men denne her føles mere blød.

    @Hanne Æv for dig!

    SvarSlet
  9. Dejligt når man opdager en ny blog ;-) jeg er vildt misundelig over den festival

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.