tirsdag den 24. maj 2011

Sort fløjl+stribet bomuld+kantebånd+lynlås= kosmetikpung

Jeg kan bare ikke lige finde ud af, hvilken sammensætning af bånd og lynlås det skal være? Målet er en kosmetikpung til en meget stilsikker og flot dame, som har rundet de 60 år.
 

Jeg har kendt hende hele mit liv og alligevel har det taget mig lang tid at finde det rigtige stof. Nu skal jeg ”bare” udvælge farverne på lynlåsen og kantebåndet. Udvalget er nu nede på disse farver. Hun har givet mig frie tøjler (der måtte godt komme noget knald på farverne), men det har kun givet mig en helt urimelig præstationsangst.
Kom gerne med dit bud!
TinaJ

5 kommentarer:

  1. For de som kender mig kommer det ikke som nogen overraskelse, at jeg stemmer for pink.....
    Virkelig skønt stof du har fundet.

    SvarSlet
  2. Pink og rød, yndlings farve kombi

    SvarSlet
  3. Ja, rød og pink :-) selv om min ynglings farve er grøn.
    Det er et umådeligt smukt stykke stribet stof du har, tør man spørge, hvor du har købt det ??

    SvarSlet
  4. Ja jeg har også valgt rød og pink.

    Her kan man ALTID spørge!

    Stoffet er købt hos Fjølner i Viborg og har lige fundet ud af at de har en hjemmeside:

    http://www.fjoelner.dk/default.asp?la=dk

    Jeg kan ikke lige finde det stribede men derimod de 2 andre, som jeg købte sammen med. Tjek mit indlæg om shoppingtur til Viborg.
    Jeg har problemer med at logge ind på blogger, derfor kommentaren som anonym
    Tina:-)

    SvarSlet
  5. Tak for oplysningen og linket til Fjølner, de har blandt meget andet, også et smukt "Patchwork" stof.
    Skal vist ha kigget lidt mere på den netbutik...
    :-O
    Glæder mig til at se den stribede kosmetik pung.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.