mandag den 9. maj 2011

Pimp din opmåling.

Den anden dag læste jeg et indlæg inde hos Lone om farven på murresnor. Jeg vil da lige vise, hvad jeg bruger i stedet for murresnor….
Ta dar…. Lene Bjerre kantebånd. Det har jeg jo masser af og noget af det får jeg aldrig brugt. Derfor bruger jeg det, når jeg lige skal se, hvordan det næste haveprojekt bliver bedst.
Min mand vil ikke være med til det der med kantebånd, men det gør ikke noget, for han må slet ikke være med til alt forarbejdet! Jeg kalder, når der skal flyttes fliser eller garves.
Jeg ved godt, det er lidt tosset, men jeg kan altså bedst danne mig et overblik, fordi båndet er bredere end den der tynde murresnor.
Mere om selve projektet senere...
TinaJ

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sjov, Tina

    Det har jeg også en del af.. Havde dog ikke tænkt på at brude det i haven....

    Glæder mig også til at se dit projekt.. Det er lidt sjovt at de kreative for tiden er ude i haverne.. for det er da ikke til at holde ud at sidde inden døre i dette vejr...

    Lone

    SvarSlet
  2. Jeg fik mig lige et godt grin :-)) Herlig ide, du har fået der og spændende at se, hvordan det færdige resultat bliver i haven.
    Jeg bagte iøvrigt din Bountykage forleden dag - det var ikke sidste gang, den var nem og rigtig god.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.