lørdag den 30. april 2011

Shoppetur til Viborg?

Helt ærligt, når man bor nord for Aalborg, så lyder det der med en shoppetur til Viborg lidt underligt i mine øre. MEN Viborg har jo en skøn gå-gade med nogle helt fantastiske butikker.
Jeg fik både købt bånd fra Greengate, armygrønt babyfløjl til et par bukser til undertegnede, det sødeste jersy med flodheste, sjovt mønstret stof til toilettasker og 6-kanter i pap til patchworkbolde.

Grunden til at turen gik til Viborg var jo, at bilen med 4 tøser skulle til Rasmilla party.
Hold da op hvor var der meget lækkert garn og overflod af skønne strikkeopskrifter. Ikke nok med det, så fik os der have kage med 25 kr. i rabat udover de 10% rabat, som der var i dagens anledning.
Skønt at få hils på flere blogger RL samt en masse andre skønne strikkeglade qunider. Jeg elsker altså den der stemning, som opstår, når så mange quinder deler den samme passion. Man kan bare konstant høre ”har du set de her farver sammen” ” nøj hvor skønt” ” nå, har du gang i den, det ser spænende ud” ” Ej den der gad jeg altså også godt strikke” ”Plejer du at gøre sådan? Hvor smart” ”åhh hvilken farve skal jeg nu lave den her i?” ”Nej sjaler dem kan man aldrig få for mange af, har du prøvet at strikke…”

Selvom jeg for nyligt jo har fyldt mit garnlager gevaldigt op, så blev det til 2x2 nøgler og et par opskrifter.











TAK for en skøn dag piger.
Vi ses snart igen til enten det ene eller det andet…
TinaJ

9 kommentarer:

  1. Hvor var det hyggeligt lige at møde dig... :)

    SvarSlet
  2. Ja - det var en rigtig skøn dag :) Har fået en masse lækkerier med hjem :)

    SvarSlet
  3. Jeg var selv til et tilsvarende party i onsdags. Det er bare så lækkert det garn som Sanne har.

    SvarSlet
  4. Tak for en rigtig hyggelig dag :) Det der med shoppeturen i Viborg, det må vi gøre igen en anden gang :)

    SvarSlet
  5. Sikke det jeg går glip af..Kan da godt forstå det må ha været en dejlig dag.. Sådan noget gør også mig helt høj..:0) Nu glæder jeg mig til at se hvad du skal lave ud af det du har købt..:=)

    SvarSlet
  6. I har haft en skøn dag kan jeg se. Dejligt. Glæder mig til at se hvad som kommer ud af garnet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Ja, jeg er selv stadig høj, ovenpå den skønne oplevelse.
    Flot at du kun købte 4 ;-) jeg fik vist købt 20. Hyggeligt at møde dig.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  8. Tina - det var rigtig hyggeligt at møde dig igen.

    SvarSlet
  9. Ja det var en skøn dag.
    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.