torsdag den 21. april 2011

Så er Luske flyttet ind.

I mandags ankom Luske med posten og det var kærlighed ved første blik. Det er simpelthen sådan et lille lækkert billede, som Mette har lavet. Jeg var jo den heldige vinder af hendes give away. Luske skal helt sikkert have en plads inde i systuen. Sammen med Luske, havde Mette sendt et sødt kort, et hjemmegjort ugle-hårspænde og små påskeæg. Besøg Mettes lækre blog Hjemmebacht.

I eftermiddag kommer Mette og Kasper til kaffe. Kasper blev nemlig snydt for eftermiddagskaffe, da Mette og jeg var i Gug efter garn. Det kan vi ikke have. Så om lidt vil jeg bage cookies med M&Ms, mon ikke de falder i Kaspers smag. Mette og jeg skal helt sikkert strikke lidt, imens eftermiddagskaffen nydes.

Ha' en skøn Skærtorsdag derude
Tina:-)


3 kommentarer:

  1. Ham Luske er jeg altså noget misundelig på!!

    SvarSlet
  2. Tillykke med gaven.. Den er super sød.. det er dit spænde også.. :0).. Hyg jer i strikke piger..

    SvarSlet
  3. Hej igen Tina..
    Du er med i en AWARD.. Jeg håber at du vil deltage.. Tjek ind på min blog og læs yderligere..
    Knus herfra

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.