søndag den 17. april 2011

Kyse


Jeg var jo den heldige vinder af HUNCHs give away. I starten af ugen modtog jeg så den valgte kyse med posten. Den er bare SÅ skøn.

Camilla havde pakket den ind det yndigste prikkede gavepapir med et lille klistermærke på. Selvfølgelig et billede af en lille pige med kyse på. Nu glæder jeg mig til at give kysen videre til min niece på 10 måneder.

Jeg har fødselsdag i dag og om lidt kommer veninden med sine piger til lidt eftermiddagshygge. I aften skal vi ud og spise med mine svigerforældre. Meget mere om det og mine skønne gaver senere….

Ha' en skøn søndag derude og nyd nu det flotte vejr.
Tina:-)

6 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen, vejret er vist med dig i dag - jeg håber du får en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Grattulerer så mye med dagen.
    Håper du får en fin bursdag.
    Kjempesøt kyse du var så heldig å vinne:)

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Vejret er jo skønt. Sikke en sød kyse du har vundet. Den bliver niecen da glad for (eller hendes mor)

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hej ..
    STORT tillykke med fødselsdagen idag.. Du har givet os flot vejr her i det østjyske..
    Ha en dejlig dag..
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Tillykke med din fødselsdag :) Håber du får en dejlig dag :)

    SvarSlet
  6. Kæmpe tillykke med fødselsdagen - sikke et dejligt vejr du har skaffet ;0)
    Ha' en super aften
    KH Merete

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.