mandag den 11. april 2011

Hvor heldig kan man være?


For godt en uge siden vandt jeg den sødeste kyse inde hos Camilla, som har den utroligt lækre blog HUNCH. Jeg har slet ikke kunnet vælge, hvilken kyse min lille niece skulle have. Valget har stået mellem disse skønheder.

Hvad jeg har valgt, ser i når den kommer med posten. TAK til Camilla for hendes tålmodighed.

I fredags var Mette og jeg forbi Kenneth efter garn. Tænk han havde lige 100 gram tilbage, af det jeg manglede til min Camomille. Uha det var godt nok heldigt. Jeg var så heldig at kunne se alle de lækre nyheder og ja selvfølgelig fik jeg brugt hver en krone, jeg havde med.

Da Mette kom hjem, var vores varer fra AV-Form kommet. Så selvom hun lige var kørt hjem fra mig, så smuttede jeg da lige en hurtig tur forbi hende. Hun har jo masser af landkort liggende og jeg fik kigget dem igennem og har nu selv et stykke liggende.


Ikke nok med det, men da jeg kom hjem havde posten været forbi med et sødt påskekort fra Hanne med den skønne og meget inspirerende blog D´ jo Hanne. Se lige det søde påskepjank, som Hanne kalder æggene. Grunden er, at jeg gættede rigtigt, i en lille konkurrence Hanne havde.

Sidst men ikke mindst. I går aftes da jeg tjekkede mails, lå der en mail fra Mette med bloggen Hjemmebacht om, at jeg sørme også havde vundet hendes Give away.
Mette mødte jeg RL til vores skønne blogtræf. Jeg glæder mig rigtigt meget til at se det lille maleri i virkeligheden.  

Helt ærligt, det er godt nok længe siden, jeg har været så heldig.

MANGE 1000 TAK PIGER!!!

Tina:-)



3 kommentarer:

  1. TILLYKKE med det hele Tina.. Det er Så skønt at få disse gaver engang imellem.. Kan godt forstå at du bliver glad.. Søde kyser, det med valg ville jeg nu også have svært ved.. ha ha.. Ha en god dag.. Kh Iben

    SvarSlet
  2. Holdda op hvor du kan... Har du overvejet også at spille lotto ;-) hehe

    SvarSlet
  3. Sejt nok! Der er held i dig :)
    Jeg holder også på at du bare skal give den gas og udnytte det lidt ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.