mandag den 18. april 2011

Gaveregn

Mange 1000 tak for alle jeres søde fødselsdagshilsner i går. Ja vejret var med mig, hvorfor mon ;-P

Dagen i går startede med sang og gaver på sengen. Herefter brunch med alt hvad man kan ønske sig. Jeg elsker altså frugtsalat.

Af min mand og drenge fik jeg strikkebøger, strikkepinde, hæklenåle og Kaunigarn.
Men ingenting kan dog slå det jeg fik af drengene. Jonas har givet mig 4 timers havearbejde (jeg plejer at betale 100kr i timen, når han knogler for mig i haven). Magnus gav mig en times underholdning i haven, hvor han hopper på trampolinen, imens jeg ligger på drømmesengen. Det der med arbejde er for dem, som har lyst, mener Magnus og det har han meget sjældent.
 
Gave fra veninden


Vi havde en rigtig dejlig dag med gæster ind og ud det meste af dagen. Skønt med naboer og veninder, som kigger ind med vin, gaver og blomster. 


Buket fra naboen, som hun selv har bundet.
Tulipanerne er vokset helt vildt siden i går.

Min lillesøster (som bor i Hellerup) har fødselsdag dagen før mig, så jeg havde bedt min mor og anden lillesøster om at tage derover i stedet for at besøge mig. Vi skal alle være sammen på fredag til påskefrokost hos min mor, så der var altså ingen grund til, at de skulle fare land og rige rundt for os tøser. Desuden var vi jo ude og spise med mine skønne svigerforældre i aftes.


Af mine svigerforældre fik jeg også "Strik en stund" samt penge til endnu en bog. Den bliver byttet også skal jeg have bestilt en strikkebog. Måske er det en god idé at vente til efter fredag ;-D
Ha' en skøn påske
Tina:-)

3 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækkerier!
    Tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  2. Lækre sager ... sikkert fortjent ;0)

    SvarSlet
  3. Et forsinket tillykke med fødselsdagen (jeg har været i sommerhuset de sidste 5 dage og ikke "været på").
    Lækre gaver du har fået og dejligt kort fra Jonas.
    God påske til dig
    KH Hanne

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.