torsdag den 3. marts 2011

Søsterhygge og SU, Knækbrød og Kreahygge.

I går var jeg hjemme ved Moar. Jeg var ikke alene Amalie, Line og Ella var der også. Amalie er lige startet på sygeplejeuddannelsen i Viborg og er derfor flyttet hjemmefra og er kommet på su. Hvad gør man så, når man er hjemme til søsterhygge hos Moar? Jo man tømmer hendes skabe for kerner og diverse og bage en ordentlig portion knækbrød. Så har man brød til mange madpakker, når man kommer hjem igen.
Vores mor har glutenallergi, så Amalie bagte lige en omgang uden gluten.
For første gang har jeg godt kunnet spise brød uden gluten. Jeg syntes normalt, at glutenfrit brød smager forfærdeligt. Men de her knækbrød er altså super, med og uden gluten.

I dag har jeg så gjort hende kunsten efter. Der er jo alt for let til at lade være... Opskriften finder du her
MUMS siger jeg bare.

Bollerne som jeg bagte for noget siden, var efter en bagers opskrift. Bageren har nu givet mig lov til at dele opskriften med jer.
Derfor har jeg oprette en side med opskrifter, som hedder MUMS!!!. Mon ikke der kommer flere opskrifter til.

I aften skal jeg til kreahygge hos Mette og har lovet at tage smagsprøver med.

Ha' det godt
Tina :-)

5 kommentarer:

  1. Hej tina
    Det lyder rigtig dejligt med søster - hygge :0) og knækbrød .....
    De knækbrød er dejlige at ha på lager .....
    Go hygge aften hos mette
    Kh<3

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Det ser rigtig lækkert ud!

    Jeg har sendt en mail til dig her i aften, som jeg håber, du vil svare på, når du kommer hjem fra hygge-aften eller i morgen! Håber, det har været en skøn aften...

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  3. Hmm...mine blir altså ikke helt så pæne firkantede - du er vist mere omhyggelig med din udskæring ;0)

    SvarSlet
  4. Knækbrødene er super gode, MUMS.
    @Merete, jeg bruger mit pizzahjul, så går det ret let med at få dem pæne. Jeg skærer dem lige inden jeg kommer det i ovnen.
    Tina:-)

    SvarSlet
  5. Knækbrøddene ser SÅ gode ud! Dem vil jeg også bage snart! Og rigtig god ide med en MUMS side :-)
    Knus, Lee Ann <3

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.