onsdag den 16. marts 2011

Pssst... Jeg lyver

Men heldigvis ik så meget. I mandags skrev jeg, at Mette var ved at lære mig at strikke vævestrik. Det er lyv i min mund. Jeg er ved at lære at strikke dobbeltstrik! Se bare her. Vinrød på den ene side og postkasserød på den anden side.

Men men men…. I aften skal jeg ned og se Mettes nye butik, også kommer Mette og underviser i vævestrik. Så i aften skal jeg lære vævestrik! Jeg glæder mig til at møde Camilla, Karen og en masse andre skønne strikkeglade qvinder. Jeg er sikker på, at det bliver super hyggeligt.
Tina:-)

7 kommentarer:

  1. Åh jeg har også for kort tid siden set en video med dobbeltstrik - det trækker lidt, for det virker så flot. Men man må nok hellere starte i det små og ikke kaste sig ud i et tørklæde med 2 nøgler regnbuefarvet garn, det kræver nok man har tungen lige i munden :)

    SvarSlet
  2. Dobbeltstrik og vævestrik ser spændende ud.

    Jeg vil sige dig tusind tak for dine varme hilsener på min blog i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede utroligt meget i en hård tid. Det var hårdt, mens det stod på, men den rigtige regning kommer først nu her bagefter. Jeg er endnu noget ødelagt - glæder mig til jeg igen får energi og overskud til at fordybe mig i blogland.

    SvarSlet
  3. @ Dorte, det lyder eller rigtigt flot. Det havde jeg ikke lige tænkt på! Men der står Kauni effektgarn på min ønskeliste. Så må vi se, hvor dygtig jeg er blevet efter påske.

    @Dorit
    Jeg har tænkt meget på dig og din bror. Det må være en hård tid for jer.
    Vi har selv en oldemor, som har taget den samme beslutning. Hun er dog meget dement og har det rigtigt skidt, så jeg håber, hun snart får fred.

    Tina

    SvarSlet
  4. Til at starte med vil jeg lige sige at jeg har fodret dine to skildpadder, så det behøver du ikke tænke på før...tidligst fredag (!JEG KOM VIST TIL AT OVREFODRE DEM LIDT TROR JEG!
    Dernæst - du er tilgivet! Nu stod du jo frem og tilstod løgnen ;)
    Er i øvrigt vildt imponeret over at man kan strikke med to forskellige farver!! For vildt altså.
    Og så til sidst, tak for din søde hilsen på min blog.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt - og svært ud!! Bare det var mig der skulle til strikkecafé, men der er lidt for langt fra Nordsjælland.

    SvarSlet
  6. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lære at strikke dobbelt! Det ser virkelig godt ud!
    Er lige faldet over din blog i forbindelse med den give away du har vundet. Spændende, inspirerende og superhyggelig :) Jeg følger lidt med...

    SvarSlet
  7. @Rikke.
    Tak fordi du har fodret mine skildpadder!

    Ja jeg er altså også ret imponeret over det der dobbeltstrik og jeg tænker da også nye strikkedrømme nu. Faktisk er det ikke så svært som det ser ud til, så det er bare om at komme i gang.

    @Diktesoph
    Velkommen her. Ja det er ret vildt, at jeg sådan har vundet.

    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.