mandag den 14. marts 2011

Hjemme igen

Aaah.... så er jeg hjemme igen. Weekenden er forløbet med at fejre Svigermors 60 års fødselsdag. Det blev gjort i Skallerup Klit feriecenter. Fra fredag eftermiddag til mandag formiddag har vi nydt hinandens selskab. Der er spillet badminton, bordtennis, hockey og bowlet.
Jeg er godt nok kommet ind i en familie, hvor det gælder om at vinde. Mine egne drenge er også med på den galej.  Nøj hvor kan man blive hånet, hvis man taber….heldigvis med et glimt i øjet.
Det var nu rart at komme hjem igen, især fordi posten kom forbi. Frotte og bånd fra Frau Tulpes og strikkepinde fra Woolbox.de.
Så er det vist handlet ind til lidt hagesmække plus det løse.
Lige nu øver jeg mig i vævestrik, som Mette er sød at lære mig.

Tina:-)

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem... Dejligt at høre i har haft en rigtig god weekend... Skallerup Klit er bare et fantastisk sted, har selv haft fornøjelsen af at være der et par gange (dog med arbejde, men skønt alligevel)
    Jeg glæder mig til at se de fine hagesmækker du får lavet...
    Ha en fantastisk dejlig dag i det skønne solskinsvejr..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  2. psst... dobbeltstrik... :) vi ses i morgen...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.