mandag den 21. marts 2011

Havearbejde og vinder af give away

HELE weekenden er brugt på at garve haven fri fra visne blade og nedfaldne grene og andet skidt. Om aftenen har jeg være så træt, at jeg ikke engang har været i blogland.
Nu er der startet en ny uge og hvad opdager jeg så lige. JEG HAR VUNDET!!!  Inde hos Strikkeentusiasten har jeg vundet ikke mindre end 6 lækre nøgler LIMA garn fra Drops.
Hvor heldig har man lige lov til at være. Sikke en mandag morgen. Ugen bliver da helt sikkert fantastisk.
For filan da! Gad vide hvad jeg skal have ud af det garn. Uuuh jeg skal bruge noget af dagen på at drømme garndrømme.
HEY hvis du også vil vinde noget, så tjek min nye side fyldt med lækre GIVE AWAYS ud. Så bliver det ikke lettere....

Rigtig god dag derude….
Tina:-)

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.