onsdag den 23. marts 2011

Garndrømme og priser


I dag har posten være her med garn, som jeg har vundet inde ved Jane. Man bliver bare så glad, når der er gjort noget ud af det. Se den søde hilsen på posen. Jane har også sat en lille sløjfe på. Dejlig start på en skøn dag fuld af drømme – sjalsdrømme. Jeg købte nemlig lidt garn, da jeg var til strikkeaften hos Bettekun. Jeg drømmer om, at der skal komme 2 sjaler ud af nøglerne. 







Og hvad skal jeg skabe af det nye garn?
Imens jeg drømmer sjalsdrømme og nye garndrømme, så laver jeg prismærker.


På lørdag står den jo på Blogtræf. Der skal jeg have en stand og det er første gang, jeg sådan skal stå og sælge noget af det, jeg har lavet. Hvad skal det koste? Jeg er ikke meget for at tage noget som helst for mine ting. Hvis jeg skal stå og sige priserne hele tiden, så ved jeg, at jeg bare giver det hele væk. Så derfor bliver der nu sat prisemærker på. Rådet har jeg læst inde ved Nordic Beads, som også er sponsor ved Blogtræffet.

Jeg drømmer og glæder mig til Blogtræffet på lørdag.

Tina:-)

3 kommentarer:

  1. Er det allerede kommet frem....postvæsenet opper sig vist lige i tiden :))

    Det bliver spændende hvad du fremstiller af det.

    Rigtig god held med din stand på lørdag.

    kh jane

    SvarSlet
  2. Her deltager jeg også.......Har lige truffet din blog, så nu vil jeg glædes over at kigge med her....derfor fast læser!

    Ses lørdag!
    Betty

    SvarSlet
  3. Så skal vi vist huske at hæve kontanter ;0)
    ses

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.