søndag den 27. marts 2011

Blogtræf


I går var jeg jo som bekendt til Blogtræf. Lone havde skabt rammerne for en helt igennem fantastisk dag. Nøj hvor var det sjovt, lærerigt og
super hyggeligt. Vi fik nye bekendtskaber, lært nye teknikker, blev inspireret, bespist med ene lækkerier også fik vi sponsorgaver. Her er lidt af det min goodiebag indeholdt:
Nu håber jeg ikke, jeg har glemt nogen.

Selvom der var mange fine stande med ene af lækkerier, fik jeg slet ikke brugt de medbragte penge (Det siger vist lidt om, hvor travlt jeg havde). Lidt fik jeg dog med hjem. En svamp fra Faster Mette og Clover hæklenåle fra Bettekun.








Unikarina havde stof med, som vi frit måtte klippe af. Betingelserne for at vi måtte tage stof med hjem, var at vi fik det brugt og evt. hjalp Japan på fode igen. Det var simpelthen så STORT af Karina, og jeg har selvfølgelig doneret penge.

I dag ser gulvet i systuen sådan her ud:
Noget af tiden i dag kommer til at gå med at pakke ud og fordøje indtryk fra dagen i går.
Mange 1000 tak til Lone for det store arbejde, du har langt i dette arrangement.
Tak for hyggeligt samvær til alle jer, som deltog. Det er ikke sidste gang, vi skal ses.

Der er mange flere billeder fra dagen på min nye side Blogtræf i Aalborg
Rigtig god søndag til jer alle!
Tina:-)

11 kommentarer:

  1. Ser ut som du har hatt en fantastisk helg:)

    SvarSlet
  2. Hej Tina..
    Tak for sidst til blogtræf..
    Sikke gode billeder du fik taget.. Og skøn blog du har iøvrigt.. Jeg kunne købe mig fattig i dine dyr.. de er SÅ skjønne..
    Go søndag KH Iben

    SvarSlet
  3. Tina, hæklemus..

    Tak for en skøn dag, og ikke mindst tak for din hjælp og søde ord i dette indlæg.

    Dejligt at du hyggede dig, æv at du ikke fik besøgt de andre workshops. Det har du til gode.
    Så lærer vi fra os. Eller mødes igen. Hvor du slapper af... ik´os..

    Tak søde..

    Lone (hæklemuselærling) Håber du finder ny inspiration på den nye blog jeg viste dig.

    SvarSlet
  4. Tusind tak for en dejlig dag og for al din hjælpsomhed! Har virkelig mod på hæklingen nu, og skal vist bare øve og øve mig. Dejlig at møde dig Tina!
    -Dorthe

    SvarSlet
  5. Hej Tina
    Tak for igår, det var jo en helt fanastisk dag. Også tak til dig for snakken.
    Hvordan kan ddet være at du har billeder nu? Jeg kan ikke få mine frem, og hold da op hvor er det bare trals.

    SvarSlet
  6. Hej Tina
    Tak for i går, det var rigtig hyggeligt og fedt at se de flotte ting du laver :)
    KH Mette

    SvarSlet
  7. Tusind tak for sidst - hyggeligt at møde dig og få sat et ansigt på ;0)

    SvarSlet
  8. I lige måde, piger! Det er altså ikke sidste gang vi skal ses!
    Tina:-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som en helt igennem dejlig dag :-))

    kh Jane

    SvarSlet
  10. Det lyder simpelthen som om at I har haft en rigtig dejlig lørdag - og at du har mødt en masse dejlige mennesker..

    SvarSlet
  11. Åh tina iøvrigt.. Du havde nogle stempler med kan jeg læse mig til.. Hvad koster de og hvad er der af forskellige mønstre??
    JA jeg er meget nysgerrig... ha ha
    KH Iben

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.