søndag den 6. marts 2011

Blogtræf i Aalborg

HUSK nu at få dig meldt til
Blogtræffet i Aalborg.

Det er Lone, som har planlagt det hele. Jeg lover jer, i vil næsten ikke kunne slæbe alle de sponsorgaver hjem, som Lone har fået fingrene i til os. Det er helt vildt.

Hvis du/i kommer med tog fra Århus eller lignende så giv lyd/send en mail. Jeg kommer gerne og henter jer ved stationen. Ellers holder bybussen lige uden for døren.
Det er et vildt lækkert sted, Lone har fundet og der er plads til en stand, vis du har noget, du vil have solgt. Glæd dig til en skøn dag i selskab med en masse dejlige blogger.

Skynd dig ind og meld dig til, så ses vi den
26. marts 2011.
Det bliver SÅ hyggeligt
Vi ses
Tina:-)

3 kommentarer:

  1. hej Tina

    jeg er helt sikker på at det bliver vildt hyggeligt... og ville rigtig gerne deltage ..
    men ålborg synes bare så langt væk ca 300km...
    kh♥

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se jer alle sammen til blogtræf :) Det skal nok blive super hyggeligt :) Jeg vil da lige følge med på din blog - den ser spændende ud :)
    - Camilla
    http://bilgaardkreative.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg kommer og jeg GLÆDER mig...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.