torsdag den 24. marts 2011

Blandede bolsjer

Igen i dag forbereder jeg mig til blogtræffet på lørdag. Jeg fiser rundt og finder ting frem, som skal med. Alt bliver sat op for at se, hvor meget man kan have på et bord. Bamser, barnevognstæpper, toilettasker til store og små, poncho, halstørklæde, savlesmække , billedekube, ærteposer, nøgleringe, armbånd, nye stempler, lynlåse og meget andet. Jeg behøver vist ik finde mere frem nu.
Undervejs fandt jeg en meget gammel UFO (unfinished object). Det er meningen, at der skal komme et kludetæppe ud af kantebåndet. Derfor blev noget af mit kantebånd pakket med ned. Måske er der nogen til træffet, som vil prøve at lave et tæppe. Til 1 kr. pr. meter er der vist ikke så meget forgjort i det.

Hvad jeg har med til min hækleworkshop…. Det er en hemmelighed.

Jeg har vist sagt det før, men jeg siger det lige igen "Nøj hvor jeg glæder mig til på lørdag, det bliver SÅ godt"
Tina:-)

9 kommentarer:

  1. Hej Tina.
    Jeg kan godt forstå at du glæder dig. Jeg er så misundelig og ville ønske at det var mig der skulle til Blog-træf..
    Håber du får solgt en hel masse af dine fine ting.
    KH hanne

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud, glæder mig til at se det IRL.

    SvarSlet
  3. Det bliver så hyggeligt - glæder mig også ;0)

    SvarSlet
  4. Tina.. Du er bare en skat. Det bliver en fornøjelse at kramme på dig..
    Og se alle dine ting. Igen en stor tak for din hjælp.. Du har så meget at gi af..

    Lone

    SvarSlet
  5. Nej hvor ser det spændende ud! Jeg er så træt af jeg ikke har mulighed for at komme med. Det kunne være så hyggeligt at få nogle ansigter sat bag alle de spændende blogs der findes derude. Jeg håber i får en fantastisk dag, og laver nogle misundelsesværdige indlæg bagefter:-)

    SvarSlet
  6. nøj det ser spænende ud og gid jeg skulle med :)

    SvarSlet
  7. På søndag kommer der billedespam af værste skuffe. Det tør jeg godt love!

    Magnus: Mor, det er godt nok synd for dig, hvis du slet ik sælger noget!
    Faktisk regner jeg slet ikke med at sælge noget, men kun vise frem og give ideer. Dem som kommer kan jo selv!

    Ha ha.. Lone, du skisme da slemt skuffet. Det er både godt og skidt at skulle mødes IRL... men jeg glæder mig nu også til at kramme dig...

    Vi ses Tina:-)

    SvarSlet
  8. Det lyder også som alletiders arrangement! Jeg håber jeg kan komme med til noget lignende en gang. God fornøjelse med!
    Love the dogs by the way! :)

    SvarSlet
  9. 1000 tak for en hyggelig dag... Rigtig dejligt at møde dig. Det med hæklingen må blive en anden dag ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.