tirsdag den 22. februar 2011

UFO blev til WIP

I de sidste dage har den stået på oprydning, meget oprydning. Undervejs er der smidt meget l..rt ud heriblandt en masse UFO’er. En UFO har dog overlevet og har endda været WIP for en dag.
For noget tid siden læste jeg inde hos Faster Mette om UFO og WIP.  
UFO står for UnFinished Object.
Imens WIP står for Work In Progress.

Så vidt jeg husker, er en UFO, når du ikke har arbejdet med projektet i 100 dage. WIP er altså et projekt, du har arbejdet på indenfor de sidste 100 dage.

Jeg syntes altså, det er lidt sjovt med sådanne udtryk.

Mine projekter, kan godt nå at være både WIP og UFO flere gange, inden de bliver færdige.
I foråret 2010 fik jeg en idé om, at buksebenet fra et par cowboybukser samt et stykke lilla stribet stof skulle ende med at blive til en kosmetikpung eller et pennalhus. Det blev det i dag.
Her i det kolde Nordjylland står den fortsat på vinterferie. Mon ik der bliver plads til at arbede på et par UFO'er og WIP'er de næste dage.
Hvad med dig, har du et par UFO og WIP liggende?

Tina:-)

5 kommentarer:

  1. Hej Tina.
    Du kan tro at jeg har MANGE UFO´r og WIPér !!!
    Dejligt når en af dem (eller flere) bliver færdiggjort.
    Det er blevet et fint penalhus/kosmetikpung..
    KH Hanne

    SvarSlet
  2. om jeg har .....
    masser..... tæpper -tæpper - tæpper og lidt andet... bare der bliver syet ganske lidt en gang imellem bliver jo nok færdig en gang :) - skøn kosmetik-pung ... og læste jeg rigtigt... har du smidt ud af UFO'er ???!!??
    kh♥

    SvarSlet
  3. Jeps, jeg har smidt meget ud i denne omgang! Også et par ufo'er, men ikke store projekter og ikke noget, jeg var kommet langt med! Der er dog allerede en enkel ting, jeg har fortrudt, så måske skal jeg ud og rode i sækken ude i skuret i morgen. Haha...
    Tina:-)

    SvarSlet
  4. Åh jeg tør slet ikke tænke på alle de UFOér og WIPér jeg har liggende.. Måske skulle jeg også få ryddet op i dem, når vi nu alligevel er igang med den helt store tur herhjemme.... SMil.
    Men jeg er så bange for at jeg kommer til at fortryde det, er virkelig ikke god til at smide ud..
    Men super flot pung og penalhus.. og skønt de er færdige nu, ikke..
    Ha en dejlig dag.
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  5. hvor er den fin - er vild med stjernerne!!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.