søndag den 13. februar 2011

Strikkepindeetui.

Så fik jeg lavet mig et strikkepindeetui af det stof, som ses på bloghovedet. Stoffet er købt hos Ida for næsten 1 år siden og er indkøbt til formålet. Men jeg ridder ikke altid samme dag, som jeg sadler.


I mit gamle etui er der plads til en masse tingel-tangel.
I dette etui har jeg valgt at sætte en lille metal æske fast med velcro. I æsken er der nåle, "værktøj" til knit pro, maskemarkører og en pindetæller.
I den anden side er alle wirerne sat fast med en elastik, som kan tages helt af, når man skal finde den rigtige længde. Sammen med wirerne sidder en pindemåler. Ikke mere tingel-tangel.

Indtil videre er blevet plads til mine elskede Clover hæklenåle. Der kommer helt sikkert flere strikkepinde til senere.....

Selv hjørnerne er blevet ret gode. (jeg hader at sy kantebånd på)

Jeg har sat et par metal perler på enderne af kantebåndet, som holder etuiet sammen.

Alt i alt er jeg ret godt tilfreds med resultatet.

Tina:-)

12 kommentarer:

  1. Lækkert etui! Sikkert en god idé at overveje sagen, inden du syer - her er tænkt over det hele, og fine detaljer.
    Igen et fint stykke arbejde fra din hånd, Tina :)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  2. Det kan du også godt være tilfreds med, det er da genialt tænkt, med de små finesser du har tilføjet.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er det blevet fint :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Totalt lækkert etui...så flot lavet.
    Og det der med at købe ind til noget og så straks gå i gang, er heller ikke mig...MEN hastværk er også lastværk!!

    SvarSlet
  5. super super flot! Jeg har selv lige syet et til min mor. (Kan ses på min blog :)

    Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot og super idé med den lille æske og elastikken. Kan godt forstå du er glad for det, og du kan da roligt være rigtig stolt også :-)

    SvarSlet
  7. Det er blevet rigtig flot. Skønt stof!!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  8. Mange tak for de søde ord! Det varmer.

    Og her på bloggen må man jo kopier løs af alt! Jeg bliver kun glad ved at se, at andre kan have gavn af mine ideer.

    Tina:-)

    SvarSlet
  9. helt vildt flot i disse stoffer ....
    kh♥

    SvarSlet
  10. Ih hvor er det etui blevet lækkert, flot og funktionelt. Nu MÅ jeg få lavet et selv!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.