mandag den 7. februar 2011

Pakke på vej til vinderen

Så er pakken med Trofast endelig på vej til vinderen af min først give away. Tanja ville gerne lige se de færdige ærteposer an, inden jeg sendte Trofast. Mon ikke lille Mads bliver glad.

Der har tidligere været en del indslag om, hvad man gør ud af indpakningen. Jeg har valgt at pakke Trofast og ærteposerne ind i papir med tryk af blade fra IKEA. På båndet er der sat lidt perler.
For at der ikke er et postbud, som skal få gode ideer, så er pakken pakket ind i kedeligt brunt papir uden tingel-tangel. Du kan besøge Tanjas blog lige her.

Skøn dag til jer alle.
Tina:-)

3 kommentarer:

  1. Hej Tina

    Må jeg købe "Trofast med hjerter i rød/pink/lyserød/hvid"?
    Sender dig lige en mail.

    KH Dorit

    SvarSlet
  2. Det kan du tro du må, Dorit. Den er straks på vej til Nuuk.
    Tina:-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at modtage pakken, den er da bare SÅ fin.. Håber den kommer i morgen inden jeg møder ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.