mandag den 14. februar 2011

Kreaklar

Jeg er så træt af at komme til kreaaften med en plastikpose, et gammelt net eller en bluebag fra IKEA. Det kan simpelthen ikke passe! Nu har jeg så gjort noget ved det.
Jeg har taget den helt lette løsning. Noget stof (fra IKEA), som er fint i sig selv, en pink lynlås, en hank fra en soft gun og 3 symærker.
Upti wupti...

Istedet for en Bluebag fra IKEA:


Nyt net. Det var lige i sidste minut, jeg syede nette, så i stedet for at sy hanke har jeg brugt en nylonrem fra en soft gun (ikke fordi jeg render og skyder med soft gun, men fordi jeg har 3 hankøn i huset, som en gang imellem syntes det er sjovt).



Sidst men ikke mindst et penalhus med plads til det hele.
Jeg har absolut ikke opfundet den dybe tallerken her! Men det er hurtigt, nemt og billigt (det har kostet mig ca. 60kr. at sy det hele).

Så er jeg klar
til en
Krea-Kvinde-Hygge-Aften.
Tina:-)

8 kommentarer:

  1. Det kan godt ske det ikke er den dybe tallerken... men det ser super godt ud! som vi siger her hjemme... "det spille da max!"

    SvarSlet
  2. Sikke et sødt sæt du har lavet.
    Ja, man kan jo ikke forsvare at komme med en plastikpose :-(
    Hyggeligt med en krea-aften.
    God fornøjelse

    SvarSlet
  3. wauw Tina

    super lækre bag's alle 3 .... jeg gad da godt lige bruge 60 kr. hos dig :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Ta daa... Glæder mig til at se mere, når vi ses om ca. 3 timer :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det lækkert! God idé :)

    SvarSlet
  6. sikke lækre opbevaringsmuligheder :) Det må man da kun kalde det :)
    Selv om det er et alm. penalhus er det da en super god ide, måske jeg skulle få lavet mig sådan et :)
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Super flotte og lækkert stof! Jeg har selv syet gardiner til soveværelset i fugle-stoffet fra Ikea. Er vild med deres stof og deres priser!
    -Dorthe

    SvarSlet
  8. Så gennemført :) Slår min nettopose, med flere længder... :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.