lørdag den 5. februar 2011

Endnu en award

Jeg har modtaget endnu en award.
Denne gang fra den norske blog

Den er jeg selvfølgelig glad for, især fordi jeg efterhånden har en del nye læsere fra Norge. Selv er jeg fast læser af flere både norske og svenske blogs. Der er hyggeligt at se, hvad der sker rundt om i Norden.
Meningen er jo, at jeg skal skrive 7 ting om mig selv og sende den videre. Jeg vælger her at henvise til det, jeg har skrevet ved de 2 tidligere awards her og her, som jeg modtog i Januar.
Egentligt har jeg ikke taget stilling til, om jeg ønsker at modtage awards eller ej og lader det komme an på, om jeg har overskud til at opfylde og udfylde disse awards.
Da der har været meget snak om disse awards og om man ønsker at modtage eller ej, vælger jeg ikke at sende den videre. 
Rigtig god weekend
Tina:-)



1 kommentar:

  1. Hei!

    Det er helt i orden! Jeg er enig. Synes det skal være valgfritt når man får en award om man vil sende den videre. Det er uansett veldig hyggelig at du ville takke for den med et lite innlegg! :)

    Go' lørdag :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.