søndag den 13. februar 2011

Hverdagsbilleder #7

"Se hvilken morgenstund"
- noget om søndagssalighed
Legens sidst indlæg.

Her i huset er der tit en lidt splittet, men hyggelig søndag morgen. Michael er i skoven og cykle, han har været tidligt oppe. Jonas er allerede i skøjtehallen (det er vist noget med piger, men det taler vi ik om). Jonas fik sig lige en portion havregryn, inden han tog afsted. 

Magnus ser godt nok lidt mut ud, men han hygger sig.

Magnus og Mismis hygger på kontoret. Mille og Garfield har fundet hver sin hyggehule, hvor der slappes af. Laura (hunden)ligger under sofabordet og sover.

Lige nu drikker jeg kaffe og spiser lidt frugt. Om lidt vil jeg vædde med, at Magnus kommer og spørger om scampelt eggs til det lune franskbrød.

Jeg venter til Michael kommer hjem. Så skal der drikkes mere kaffe og spises en ostemad. Måske kan jeg nå at strikke lidt, inden han kommer.
Rigtig god søndag
Tina:-)


4 kommentarer:

  1. Det minder om noget, jeg kender. Meget stille & roligt - og i vidt forskellige tempi.

    Glædelig søndag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Skøn søndagssalighed hos dig.
    Fortsat salig søndag:)

    SvarSlet
  3. Det lyder nu hyggeligt og meget som de fleste af vores morgner. Lige i dag var vi nu samlet fordi vi havde skønne gæster til brunch. Det er også hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Vi havde/har en rigtig skøn søndag, hvor man kunne gøre, hvad man havde lyst til.
    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.