lørdag den 12. februar 2011

Hverdagsbilleder #6

"Vil du med hjem og se mine frimærker" - noget om at samle

"Samle, samle, samle - nej jeg samler ikke"

MEN der er noget, som jeg måske har meget af ;-D
Vil i med hjem og se,
hvad jeg har meget af?

Altså min frimærkesamling er gemt væk og kaffemærker, mærker til bageren, Fætter BR og alt det der, gider jeg ik vise.


Mønter
Gamle danske mønter
Udenlandske mønter
Mønter i små oplag






Ej lad os gå ind i mit kreaværelse i stedet for...
Bånd
Kantebånd
Skråbånd
Silkebånd
Sejlgarn
og...

Lynlåse i mange farver
(dette er kun et udsnit)
Overtråd
Undertråd
Overlocker tråd
Kinesertråd
Fiskesnører
Guldtråd
Sølvtråd
Og..

Knapper, perler, dimser og dimsedutter












Det er vist nok "bare" at vise mit uld og bomuldsgarn, resten er gemt væk på fjernlageret

Bøger:
Havebøger
Billedkunstbøger
Håndarbejdsbøger
Hvordan laver jeg dit og
hvordan laver jeg dat bøger

Så nej jeg samler ikke,
 jeg har bare meget af noget :-)

PS. også har vi jo ikke set på stof, for ikke at tale om
sko, tasker,
dufte, make up,

Tjek inde ved Hanne om der er nogen,
 som samler?

Tina:-) 

11 kommentarer:

  1. hold da op Tina - sikke et lager eller en samling af lækre lækre lækre sager..... det er jo lige før du kan åbne en helbutik :)♥
    kh♥

    SvarSlet
  2. hold da op en fin samling af gode ting et lækre lager skønt :)

    SvarSlet
  3. Å sikken dejlig (og farverig) rundtur i dine skatkamre. TAK.

    SvarSlet
  4. Tak for kigget på det du ikke samler på men bare har meget af ;0)
    Gid jeg havde sådan en orden!!!

    SvarSlet
  5. Hold da op. Der er grundlag for at starte en forretning op her. Sikke en gang lækkerier.

    SvarSlet
  6. Hihi hvor er jeg glad for du ville vise de billeder.. Viste dem straks til min mand og sagde .... se selv, jeg er ikke den eneste som samler, og jeg har slet ikke ligeså meget som dig.. og det kunne han jo godt se, så nu kan det være jeg ikke høre noget om det, det næste stykke tid,,, Så TUSIND TAK.. smil
    Stort smil fra Tina

    SvarSlet
  7. Hihi... Ja jeg har vist meget. Problemet med at sælge noget af det, er jo, at jeg er bange for, at jeg kommer til at mangle det. For 1 år siden samlede jeg 2 sække med stof, som skolens unger var bedre tjent med (læs: for at få plads til mere nyt). Jeg ærger mig stadigvæk over, at jeg var lidt for rundhåndet. Hi hi...

    Ja et andet problem er, at min mand mener, jeg til tider bruger ret mange penge på min hobby (I så jo ik lige mit stof). Her plejer jeg at sige "Nøj hvor skulle du bare have set alt det jeg egentligt havde i kurven, MEN jeg lagde ret meget tilbage, inden jeg gik til kassen"
    hihi...

    Orden, jeg elsker at komme ting i glas og små kasser... Så det bruger jeg også en del penge på...

    Jeg plejer at sige "min dårlige samvittighed ligger i den bil, som blev smadret, da jeg blev påkørt"

    Tina:-)

    SvarSlet
  8. Hold da op. Jeg vil da gerne med hjem og se din "frimærkesamling" :)
    Der er da noget at kigge og mærke på , så dejligt ser det ud.

    SvarSlet
  9. smiler.... ku' ha' været her hos mig de billeder var taget ;0)
    Go' søndag

    SvarSlet
  10. Nej du samler ikke på noget - du samler da vist på næsten alt hvad der er skønt og farverigt.
    Dejlige billeder - tak for kigget.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.