fredag den 11. februar 2011

Hverdagsbilleder #5


"Jeg sætter min hat som jeg vil" - noget om hovedbeklædninger
 
Jeg plejer at være ligeglad med, hvad folk tænker, meeen der er grænser for, hvor dum jeg vil se ud.
 
Jeg har strikket en hue i højlandsuld. Egentligt var den til mig selv og jeg syntes, at huen er blevet rigtig lækker. Farvesammensætningen er blevet, som jeg gerne ville have den. Men jeg ved da ik, hvad jeg ligner med huen på! (Til de "sjove" Nej jeg behøver ingen kommentarer med, hvad jeg ligner uden huen!)

Heldigvis sidder den helt perfekt på Amalie og klæder hendes lækre lyse lokker.

Lidt fakta:
Strikket på pind 4 med dobbelt garn efter opskriften Lille Idas blomster i Annette Danielsens bog "Det er ganske vist".





Rigtig god fredag derude
Tina:-) 

Ps. Jeg har fundet ud af at få mine mobilbilleder over på min pc. Så i får lige et billede af de 2 søstre, som jeg spiste sushi sammen med.

Amalie og Lee Ann.
Du kan læse mere om min moderne familie lige her

3 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.