torsdag den 10. februar 2011

Hverdagsbilleder #4

"Hønsefødder og gulerødder" - noget om madvaner

Kage til kreakvinder

Om torsdagen er det tid til krea-kvinde-aften og dertil hører sig kage. Vi skiftes til at have kage med og i dag var det min tur. Hindbærsnitter, for lige at lave det lidt anderledes, havde jeg også lavet nogen med nougat fra Summerbird, de fik chokoladeglasur ovenpå. MUMS siger jeg bare.

Der var gået lidt ”kage” i koordineringen, derfor var vi 2, som havde kage med. Heldigvis var det ikke den anden vej. Tænkt hvis ingen havde havde haft kage med. Uha....

Hvorfor skal der altid være kage, når kvinder er samlet?
Fordi det smager godt og så er det ski.. hyggeligt! 

Tina:-)


5 kommentarer:

  1. Jeg har også fået kage i dag. En kollega gav i anledningen af fødselsdag.

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Man skal ALDRIG gå ned på kage;)))

    SvarSlet
  3. Nej tænk lige på en krea-aften uden kage.

    Ja der blev godt nok også snakket om dengang, hvor hende der skulle have kagen med var blevet syg. Ja så var der jo en, som var kørt hjem efter noget kage. Uha....

    SvarSlet
  4. Nej, hvor var det ærgerligt at jeg ikke var med i dag :) Nå, pyt, den kage kan du jo altid lave en anden gang, så jeg også kan smage, ikke? :)

    SvarSlet
  5. Jo da, Mette! Men det er nok bedre med Sushi, hvis du skal med til det der løb;-P

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.