tirsdag den 8. februar 2011

Hverdagsbilleder #2

"Rapport fra en gulvspand" - noget om renholdelse af hjemmet

Bagsiden af en lænestol.

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at mit helbred kunne have været meget bedre. Jeg prøver at indrette mig, så min hverdag er holdbar. I sommer købte vi Roomba og hun er skøn. Hun brokker sig aldrig over at skulle støvsuge, hun kører endda selv hen og får mere strøm, hvis hun mangle det. Hun lige bag ved min lænestol, så jeg kan nå hende. Og tro mig, jeg kan fint strikke, imens hun støvsuger. Gider jeg ikke larmen, ja så går jeg ind i mit kreaværelse, imens hun kæmper imod nullermænd og dyrehår.
SKØNT at være kreativ, imens der bliver gjort rent.
Tina:-)

10 kommentarer:

  1. ej hvor tjekket .. vildt sejt sådan en ønsker jeg mig ... :)

    SvarSlet
  2. Lyder da ganske fantastisk, sådan må ville være guld værd herhjemme... Især lige p.t hvor det tager mig 4 timer at støvsuge.. da jeg ingen kræfter har pga alle de problemer der er i forbindelsen med min graviditet.. og hvergang får jeg skæld ud af manden, fordi jeg har gjort det.. ikke nogen win win situation.. smil.
    Så er det da ikke mere end rimeligt at jeg kommer til at eje sådanne en, vel..
    Ha en dejlig dag.
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  3. Skønt stykke værktøj du har.

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  4. Sådan én kunne vi rigtig godt bruge :)

    SvarSlet
  5. super smart -men kan hun køre over dørtrin :)
    kh♥

    SvarSlet
  6. Sådan en´ ku jeg godt bruge.
    Men mon "Bæstet (hunden) kan holde sig fra hende når hun arbejder ???

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har det som de andre - ønsker mig sådan en.:)

    SvarSlet
  8. Tusind tak for de fine Trofast'er du sendte afsted så tjept...

    SvarSlet
  9. Hun er fantastisk, men hun støvsuger jo ikke lige sofaen. Hun kan godt køre over fodtrin, hvis de ikke er for høje. Vi har kun lave trin ud fra huset og holder jeg ikke øje, ja så støvsuger hun også terrassen:-)
    Han man trapper kan hun fint køre på 1 sal uden at køre ud over trapperne. Hun har nemlig sensor alle steder. Jow jow.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.