mandag den 7. februar 2011

Hverdagsbilleder #1

Hos Hanne har jeg meldt mig til en fotoleg, som hedder hverdagsbilleder. Egentligt er emnet,
"Hvad har du i din kurv i dag" - noget om dametasker
Legen løber hele ugen.

Men jeg har ikke pakket nogen kurv/taske i dag, så du får et billedet taget i mit kreaværelse. Jeg er vild med mit Poul Pava billede, der hænger over mit hæve-sænke-bord. Bordet bliver brugt til meget forskelligt.
I dag er der garn, som skal vindes og der skal ryddes op!

Kig ind til Hanne og se hvem, som deltager i fotolegen.

Vi ses igen i morgen.

Tina:-)

4 kommentarer:

  1. Det bord er slet ikke rodet!!

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Å hvor SEJT med et hæve-sænke bord. Mine kurve var også helt tomme idag...

    SvarSlet
  3. Hvor ser der dejligt ud i dit kreaværelse.
    Hvor er rodet;)
    Dejligt at du vil dele hverdagsbilleder.

    SvarSlet
  4. Hi hi... ja rodet havde jeg vist gemt bag døren, på gulvet og på strygebrættet. Men der blev ryddet op.
    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.