onsdag den 9. februar 2011

Herdagsbilleder #3

"En lille pige i flade sko" - noget om fodtøj

Ej fjern lige det blod!

Mine træsko.

Min søster stak en dag lige fødderne i mine træsko og løb ud i sin bil efter noget. Da hun kom ind sagde hun meget anklagende
"Ej helt ærligt, så kunne du da godt få det blod af dine træsko!" 
Øhh... Ja jeg har slagtet et rådyr, et vildsvin og renset mange fisk, meeen pletterne på mine sko er maling. Ganske enkelt Gori. Der er malet mange havemøbler i de træsko, men måske skulle jeg flotte mig og købe et par nye.
Tina:-D

5 kommentarer:

  1. He he.. ja det kunne godt ligne blod, også ser de da temmelig drablige ud... Smil..
    Men de ser nu dejlig skønne brugt ud, og brugte træsko er nu de bedste..
    Ha en dejlig dag...
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  2. GORI?!! Ja den er god med dig Tina! Jeg har hørt alle beretningerne om "Slagteren fra Gandrup"... Creepy! :)

    SvarSlet
  3. ejer ikke et par træsko det er mange år siden :)

    SvarSlet
  4. Ha ha... Mette! Ja jeg er vist den Brutale slagter! Men jeg har altså ikke blod på min træsko.
    ;-D

    SvarSlet
  5. Nu kan jeg pludselig se fordeln ved at mine elskede gamle træsko-øser er sorte;))

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.