onsdag den 16. februar 2011

Duft lige!

Nøj hvor ville jeg gerne kunne sende duften af nybagte boller ud til jer!
Ja og selvfølgelig en bolle... eller 2 :-)


Her er hverken brugt økologisk dit eller dat, men masser af almindeligt hvedemel og både fedtstof og sukker. Bollerne har en sprød skorpe og fast krumme. Hold da op, hvor de smager. Opskriften har jeg fra en rigtig bager.

Drengene er i fuld gang med at indtage. Efter en tur hjem fra skole i noget, der ligner en snestorm, blev de mødt af duften af nybagte boller. Nøj hvor de trængte.

Så skal der hygges!
Tina:-)
Ps. Det er ikke fordi jeg ikke går ind for økologi, men nogen gange må man altså godt gå udenom!

5 kommentarer:

  1. Mums, kan næsten dufte de lækre boller - eller kunne i hvert fald godt tænke mig både at dufte og smage dem. Det ser virkelig godt ud. Og heldige drenge, sådan at komme hjem til hjemmebag. Skønt at blive forkælet lidt :-)

    SvarSlet
  2. Uhm... de ser bare lækre ud - måske man skulle gå i køkkenet og bage istedet for at sidde bag computerskærmen ???

    SvarSlet
  3. Jeg er på blog-rundtur og der bliver bagt rigtig mange steder. Før eller siden når duften nok også hertil.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  4. De ser bare rigtig gode ud, kan du ikke dele opskriften?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.