torsdag den 20. januar 2011

Toilettaske med Byggemand Bob

Så fik jeg syet en toilettaske af min skat. Jeg valgte Byggemand Bob stoffet.


Idé om en toilettaske til de små pus, når de skal på overnatning hos bedsteforældre og andre er rigtig god. Så kan de rigtig selv være med til at pakke den.


 Indvendigt har jeg valgt at bruge bommuldsfrotte selvfølgelig med den phtalatfri PVC-bagside (Kan købes her). Jeg har vendt pvcen ud af, så er toilettasken rimelig vandtæt. Indvendigt har jeg lavet en lille lomme.


Hvis der er nogen, som ønsker en DIY på toilettasken, så laver jeg det gerne (jeg har taget billeder undervejs). Læg en besked, hvis i ønsker en DIY.



Ha' en rigtig skøn dag.
Tina:-)

4 kommentarer:

  1. Jaaah vil gerne ha en DIY - det er altså supersød.

    SvarSlet
  2. Ejj det stof!! Det ville jeg gerne eje!! Hvor er det fra?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hej Mia
    Stoffet er fra min skat. Dvs jeg har fået det, se indlæg med skat fra Skanderborg.
    Tina:-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne se en DIY, den er helt perfekt!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.