søndag den 16. januar 2011

Skat fra Skanderborg

I går var jeg i Skanderborg efter afklip. For noget tid siden lavede jeg en aftale med Bente om, at jeg kunne få fingrene i hendes rester, som der alligevel skulle smides ud.
I går kom så dagen, hvor jeg skulle hente resterne. Jeg havde ingen anelser om, hvad jeg skulle hente. Det eneste jeg ved, er at Bente syr en del af stof med børnemotiver. Bente og jeg kender ikke hinanden Rl, men kun gennem mails og chat!
Prøv lige at se en skat jeg kom ned efter, det er jo fuldstændigt vildt!!!
Ja nu kommer der altså billedespam.



Jeg kender jo nogen piger og har et par niecer så mon ik, der skal laves noget til dem?
Ikke nok med, at der er stof med Jordbær Marie eller Cars. Nej der er 2,3 eller 4 forskellige slags i hver serie.


Jeg har fået en forespørgsel på en drenge-toilettaske. Hmmm… Jeg tror lige, jeg kan finde noget, som kan bruges.
Og hvad har jeg så givet for denne skat?
Det bliver mellem Bente og mig. Men jeg syntes, det er alt for lidt….
Kan i ha’ en rigtig god søndag aften derude, jeg vil lige en lille tur i systuen.
Tina:-)


9 kommentarer:

  1. Man bliver altid så glad, når man syntes man har modtaget en stor skat, specielt hvis det bare skulle have været kasseret. Det kan jo næsten kaldes genbrug og det er jo godt for miljøet

    SvarSlet
  2. Sikke en skat.
    Jeg leder efter stof med postmand per print. Mon der er noget af der imellem?
    Jeg vil selvfølgelig gerne betale.
    kh Laura

    SvarSlet
  3. Neeej hvor har du altså været heldig...fint stof.

    SvarSlet
  4. Om jeg er misundelig?! Overhovedet ikke! Den slags bruger jeg ikke energi på! Hmpf...

    SvarSlet
  5. Hvor er du da bare sindsygt heldig. Hvem er hende Bente, ikke en der har en blog vel?
    Jeg er også fra Skanderborg, så syndes da virkelig det er spæende at høre at der findes en fra min by der har/havde så mange skatte.
    Tillykke til dig.

    SvarSlet
  6. Ja jeg føler mig virkelig også helt vildt heldig.

    @Dorte - Ja hvad der er kassert af én, kan være guld for en anden.

    @ Laura - der er faktisk ikke noget med Postmand Per. Og jeg har heller ikke noget i gemmerne.

    @Josefine, nej hun har ingen blog og hun har ingen anoncer på nette for tiden. Ellers havde jeg helt sikkert også linket til hende. Jeg har før købt noget fedt stof af hende.

    SvarSlet
  7. Åh hvor er du heldig. Det er jo det rene guld....

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Hold da op - ja, det er da intet mindre end en skat :-) Jeg eeeelsker også rester og smider næsten aldrig noget ud - så det hober sig op, men jeg er sikker på, at jeg på et eller andet tidspunkt får brug for det. Glæder mig til at se hvad du kaster dig ud i af projekter :-)

    SvarSlet
  9. Sig endelig til hvis du vil sælge noget af Thomas Tog og Byggemand Bob !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.