fredag den 21. januar 2011

Blog award

Søde Julie har givet mig denne Award. Jeg følger Julies blog meget nøje og er imponeret over hendes overskud trods meget modgang.

Jeg er meget beæret over, at Julie har valgt mig. Min blog er kun lige fyldt 2 måneder og
jeg føler mig stadigvæk meget grøn i blogverden.


Sammen med awarden skal jeg fortælle 3 ting om mig selv.

1   I min DNA kan man nok finde min skabertrang. Både min mor og min far har en enorm skabertrang. Min mor gik i lærer som syerske som 14årig. Hun købte sin første symaskine som 17årig. Senere er hun uddannet dameskrædder, designer, modelkonstruktør, tilskærer og en helt masse andet. Da min søster og jeg var små, syede hun alt vores tøj. Min far tegner sommerhuse og helårshuse og grundlagde for over 25 år siden Planethuse. Min mor og far byggede vores eget hus og sommerhus.

På et tidspunkt forelskede de sig i en stor brun designer hjørnesofa i stof. Pengene var små, så de gik ud i det trendy møbelhus og målte med arme og ben, hvor stor sofaen var. Hjemme fik min far bygget et skelet af affaldstræ og min mor syede hynder og puder. På den måde fik vi en meget trendy sofa i slutningen af 1970’erne.

2   Jeg er meget sjældent 100 % tilfreds, med det jeg laver. Hvilket jeg meget gerne vil lave om på. Enten må jeg lære at nøjes, eller også må jeg til at stramme mig an!

  Jeg elsker at iagttage sammenspillet mellem børn og forældre. Især familier som jeg ikke kender og derfor ikke har følelser i klemme. Jeg nyder at vente på, at mine drenge tager en tur i de forskellige forlystelser i Fårup Sommerland. Så er der rig mulighed for at se, hvordan forskellige familier taler til hinanden og er sammen. Det er nok et levn fra min læreruddannelse, som jeg desværre ikke blev færdig med.

Jeg sender Awarden videre til:

Faster Mette fordi det er hendes skyld, jeg har opdaget blogverden. Jeg nyder hendes blog og hendes selskab.

Busters Mors Verden fordi jeg nyder Lauras blog og er sikker på, at hun bliver en skøn billedkunstlærer.

Hanne-patch Hanne har en skøn blog og er rigtig sød til at kigge ind til mig. Jeg glæder mig til foråret og sommeren, hvor vi udover patchwork også skal dele haveidéer.

Håber i vil lege med.

Der har været rigtigt svært at vælge og dermed at vælge fra.


Rigtig god weekend til jer alle
Tina:-)

1 kommentar:

  1. hej Tina

    dejlige ting du får skrevet i din award..
    måske du kan klare en mere.... jeg har ihvertfald tagget dig :) -håber det er ok :)
    kh♥

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.