fredag den 28. januar 2011

Og vinderen er:

Så er det tid til at trække vinderen af min første
GIVE AWAY.
Der er kommet over 70 nye læsere.
Velkommen til jer.
Tak til alle jer, som har deltaget.
Nu er der skrevet og klippet 188 lodder.
Lodderne er lagt i en skål med et stykke stof over.


Magnus trækker og vinderen er:
STORT TILLYKKE!

Tanja skrev:
Nææh hvorfor jeg dog ikke set den give away før..
Jeg er med på 3 lodder..
Tanja


Tanja's blog
Hvis du sender mig en mail med din adresse,
så er Trofast på vej til dig.
Ha' en rigtig skøn weekend
Tina:-)

9 kommentarer:

  1. Damn - havde kastet god karma efter mine lodder :-) Men til lykke til Tanja!

    SvarSlet
  2. Øv, øv, øv... Havde ellers en rigtig god fornemmelse af, at det var mig der ville være den heldige. Men når nu det ikke kunne være sådan så STORT tillykke til Tanja :-)

    SvarSlet
  3. Flot med 70 nye læsere!! Nu er du oppe på 100 lige ud - godt gået!
    Og Irene - du kan ikke vinde det hele (du vandt jo min give away ;))

    SvarSlet
  4. Taaak...
    Hvor heldig kan man da lige være.. :D Den er jeg sikker på at min dreng som fylder 2år i næste måned bliver rigtig glad for :D

    SvarSlet
  5. Øv, øv, Trofast ville ellers have fået et dejligt hjem her - men det får han sikkert også hos Tanja. Tillykke.

    SvarSlet
  6. Hej Tina...
    Jeg har givet dig en award, du kan se mere på min blog.. håber du vil lege med. Smil fra Tina

    SvarSlet
  7. Gratulerer til den heldige heldige vinneren! :))

    SvarSlet
  8. Øv :-) Og tillykke til den glade vinder.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.