lørdag den 15. januar 2011

Nyt bloghoved

Så har bloggen fået en lille makeover, det er jo altså ik jul mere. Jeg skal have syet et etui til mine strikkepinde af stoffet, som man kan se i det nye bloghoved. Men så langt er jeg altså ikke kommet endnu. Stoffet er købt hos Ida.
Om lidt kører vi mod Århus. Vi skal spise sammen med 2 af mine søstre, vores svoger og lille Ella hos min mor. Det glæder vi os til. Men vi skal en ”lille” omvej forbi Skanderborg efter stofrester til mig. Søde Bente har samlet alt sit afklip til mig. Så det er næsten som om, jeg skal af sted efter en skat. Tænk en pose, som man ikke aner, hvad indeholder udover stof, stof og stof…..
Rigtig god lørdag til jer alle
Tina:-)

4 kommentarer:

  1. Spændende med sådan en lykkepose.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Den er blevet rigtig flot efter den nye makeover. rigtig lækre farver. det kan være jeg skal lægge bilet ind på et strikke-pinde-etui .......hvis man altså kan det :-)hilsen Betina

    SvarSlet
  3. rigtig flot makeover :) i skønne farver :)
    glæder mig til at se pinde etuiet :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Flot blog makeover! (det lyder næsten som: fem flade flødeboller på et fladt... osv) :)
    Glæder mig til at indholdet af din lykkepose :) Vi ses på mandag ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.