tirsdag den 4. januar 2011

Kønt pigehoved - nu med valket hue.


Som lovet kommer her billeder af Sofie med sin nye hue. Vi måtte jo først se billeder af Sofie, når hun havde fået klippet pandehår. Det hørte Sofie åbenbart! Hun fik den idé, at hun sagtens selv kunne klare en klipning. 
En tur på badeværelset med køkkensaksen i hånden, blev hun lige 3 totter fattigere i den ene side af sin fine pagefrisure. Thi hi…
Nu har hun så også fået klippet sit pandehår.





Med eller uden hue er hun bare skøn. Jeg er taknemlig over at være en del af hendes liv.




Ha' en rigtig dejlig dag.
Tina:-)

Ps. Jeg har lovet en give away og den er undervejs...

6 kommentarer:

  1. Hun er da den sødeste lille trold, og hva` håret gror jo ud igen HI HI!!
    Og rigtig sød er hun da også med den fine hue på.

    SvarSlet
  2. super lækker valket hue og ejer.... det med håret skal alle børn vist prøve :) og så er der jo lidt til konfirmations-sangen :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. Hvor er hun da sød. Ja det med at klippe sig selv det tror jeg de fleste prøver.... (smil)

    SvarSlet
  4. Min den bette har også klippet sig selv. Det var så ikke slemt det gror jo ud. Det værste var at hun lige havde klippet en veninde også..UPS!
    Men hatten, den styrer..
    Og din blog er skøn, jeg har en svaghed for rød.

    SvarSlet
  5. Mange tak alle sammen.
    Ja det der med at klippe sig, prøver de fleste vist. Thi hi.... Og ja det vokser jo ud igen. Min søster klippede naboens bamse og det voksede IK ud igen. Hi hi....
    Tina :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er hun kær - og dygtigt at hun kan klippe sig selv ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.