lørdag den 22. januar 2011

Endnu en award

I går da jeg var færdig med at skrive indlægget om den award jeg havde fået, fik jeg en ny award af Marianne. Jeg er sørme heldig!
Marianne er ligesom jeg vild med patchwork.
Men hvor jeg gerne syr på maskine,
 ja så står Marianne ik i vejen for at sy
25 tæpper i hånden!!!


Sammen med Awarden skal jeg skrive 8 ting om mig selv.

Jeg:
1.  valgte navnet Basse Bufas, da jeg er stolt af slægtsnavnet Basse. Vores ældste søn blev som spæd kaldt Bufas af min mor
  1. vejer for meget
  2. er afhængig af stof, garn og andre fede materialer
  3. skal snart på kursus i arbejde med cykelslanger
  4. lever efter mottoet: Hellere skør end kedelig
  5. har overtaget naboens 2 katte, da de blev ved med at bryde ind her
  6. tager 14 piller + mine vitaminer + det løse for komme igennem dagen
  7. hader rod men er livsnyder

Mange tak til Marianne for denne award! Det var sødt af dig sende den til mig.

Men da der er ved at gå inflation i de awards, sender jeg den ikke videre.
Tina:-)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin blogg du har!Her finnes masse kreativt og masse inspirasjon, jeg følger med deg videre:)
    Ha en flott lørdag!
    Hilsen fra Ellen Andregasellen:)

    SvarSlet
  2. Kan da kun være enig.. en lækker blog du har, nem og finde rundt i... Og nogle super lækre ting du laver...
    Er dog imponeret over du skriver at din blog kun er 2 mdr og har allerede så mange fast læsere.. men på den anden side kan jeg godt forstå dem,...
    Når jeg læser de ting du skriver om dig selv, blev jeg først lidt skræmt, for jeg følte lige et øjeblik at det var mig selv jeg læste om.. Smil...
    Ha en fortsat dejig dag...
    Smil fra Tina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.