onsdag den 19. januar 2011

HO HO HO Posten kom med en julegave...

I går kom posten med en julegave til mig. Ja du læste rigtigt en julegave. Ikke fordi min veninde er tidligt på den, men fordi hun ikke fik den med til Jylland i julen. Men det er jo altid rart at have gaver til gode. Især når gaven indeholder denne bog.


Jeg er vild med Annika Messings design.  Hendes figurer har simpelthen sådan nogle dejlige udtryk, også er hun fuld af humor. Man bliver glad af at kigge i bogen.

Har du ikke fået nok, kan du besøge Annikas blog her

Jeg glæder mig til at komme i gang med de fine ting.

Tina:-)

5 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med sådan en forsinket julegave ;0)
    Hun laver så mange skønne opskrifter.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed! Den glæder jeg mig til at se på mandag! :)

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at der er mange sjove ting deri. Jeg kan godt hækle - det lærte jeg for ikke så lang tid siden (af Karen Klarbæk) men jeg har ikke lært at læse en opskrift endnu... øv
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Dejligt med julegaver, dem vil man da gerne modtage året rundt! "Virkligheten" er også på vej hjem til mig, jeg håber på den kommer med posten i morgen eller på fredag, jeg glæder mig til at bladre i den;-)

    SvarSlet
  5. @Julie - Ja hun er helt fantastisk. Jeg har fulgt hendes blog i en del tid. Måske har min veninde tjekket det. Det kunne ligne hende:-).

    @Mette - Jeg har den med på mandag, sammen med en masse andet til dig fra Birthe.

    @Hanne - måske skal du starte med et par opskrifter på dansk, inden du bevæger dig ud i det svenske?

    @Gitte - Jeg kan kun sige "glæd dig" den er bare så skøn. Håber den kommer inden weekenden.

    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.