fredag den 7. januar 2011

GIVE AWAY

Så kommer min først give away. Valget faldt på en Trofast i brune nuancer. Trofast er fyldt med blødt fiberfyld og har børnesikre øjne. Den kan vaskes på skåneprogram.

Reglerne for at deltage:
1 lod for at skrive en kommentar/hilsen om, at du har været her.
2 lodder for at være fast læser + en kommentar.
3 lodder for at linke til min give away + kommentar + at være fast læser.
Ved link må du meget gerne bruge mine billeder.
Vinderen findes
fredag den 28. januar kl. 12.00.
HUSK at skrive hvor mange lodder du deltager med. Alle jer med blog kigger jeg selvfølgelig ind til.

Håber der er rigtig mange, som vil lege med.
Ha' en skøn weekend.
Tina:-)

89 kommentarer:

  1. Hej Tina

    Jeg smidder lige 2 lodder i puljen og håber at Trofast skal flytte ind til os.

    Kh Laura

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    hvor ser han dejlig ud ham Trofast .....
    ville gerne men synes han skal flytte ind i en dejlig familie med små børn :)

    kh♥

    SvarSlet
  3. Uhh - hvor er han sød ham Trofast. Sådan en hund vil vi gerne have i hjemmet.
    Tillykke med en første give-away. Jeg håber jeg bliver den heldige vinder.
    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  4. Hej Tina, jeg linker lige til, er fast læser, så det er 3 lodder tror jeg hvis. Super fin, og spændende blog du har.
    Berit

    SvarSlet
  5. Århhh manner, hvor er han sød;0)
    Jeg satser 3 lodder på at han kommer til at bo her

    SvarSlet
  6. Den trofast må gerne flytte ind hos mig, jeg skal være oldemor.
    Deltager med et lod

    SvarSlet
  7. Han er godt nok super sød.
    Han må gerne bo hos mig.
    Og så er han dejlig rolig at lufte. :-)
    Spændende og for mig ny blog, den vil jeg følge.
    Jeg linker selvfølgelig til dig.
    Så det bliver 3 lodder

    SvarSlet
  8. Ej hvor er han fin!! Og sikke en fin blog. Har straks meldt mig som fast læser og glæder mig til at se mere herinde :)
    Deltager med 3 lodder...

    SvarSlet
  9. Jeg håber at jeg smider tre lodder. Ved ikke om jeg kan linke din give away på mn blog, men jeg vil prøve...
    Og den dejlige hund...den skal hygge sig på min sofa (når jeg nu vinder den ;-)

    Kan man godt lave en give away med kun seks læsere? Jeg har så en god ide...

    SvarSlet
  10. Jeg skynder mig at skrive en kommentar og deltager med et lod. Trofast er helt vidunderlig, han skal være velkommen hos mig.
    Hilsen Pia
    tagepia@city.dk

    SvarSlet
  11. Skønne dejlige vovse der ville blive elsket og krammet af yngstedatteren på 11 måneder. Maloucca ville blive super glad for den. Deltager fluks med 2 lodder - og krydser fingre for at jeg må vinde min første give away!!!
    Kik forbi min blog hvis du får lyst -
    Og så må du have en ´rætti go´weekend!!´
    Klem

    SvarSlet
  12. Årh hvor er den sød! Jeg smider 3 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 2 lodder, hvor er det bare nogle finde ting du laver.

    SvarSlet
  14. Hej Tina :)
    Jeg har linket til dig, og deltager med 3 lodder, tak :)
    Ha en dejlig dag,
    Line

    SvarSlet
  15. Sååå søt.
    2 lodd til meg.

    SvarSlet
  16. Hvor er Trofast altså sød. Jeg smider 2 lodder i puljen - jeg prøver om jeg kan linke... det er jeg ikke så god til. Jeg vil elske at få trofast (jeg skal nemlig være mormor - men det er en hemmelighed).
    Kh Hanne

    SvarSlet
  17. Ej hvor er han alt for skøn. Den ville jeg elske at vinde til min lille Mikkel mand. Så jeg smider straks 3 lodder i puljen.Glæder mig til at følge din blog, det nogle vildt flotte ting du laver.

    mvh. Kristiane

    SvarSlet
  18. Ei han er da bare skøn hva' :) jeg smider 3 lodder ...

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Hej Tina,
    Jeg har lige opdaget din blog og din fine give away. Jeg tror Trofast vil falde godt til hjemme hos os, jeg lægger to lodder i puljen.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  20. Hejsa
    Sikke en dejlig Trofast. Og skøn blog, som jeg først lige har opdaget. To lodder fra mig :o)

    Judith

    SvarSlet
  21. hvorfor har jeg ikke set denne skønne blog før??Håber at blive den heldige vinder,af skønne trofast.
    ps. deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  22. Hvor er han skøn - jeg satser 3 lodder, og håber han skal flytte herhjem..
    Glæder mig til at følge din blog..

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Jeg elsker tøjdyr.

    Kh Randi

    SvarSlet
  24. Sikke en sød Trofast, næsten lige så sød som min vuffe Ronja! Har lagt din spændende blog med dejlige billeder i min blogliste og deltager gerne med et lod!

    SvarSlet
  25. Min søn Carl-Emil ville elske din lille hundebas! Den er bare for sød!:0)
    Tre lodder til mig, tak:0)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder tak :D Hvor er den bare skøn!!

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  28. Super inspirerende blog du har. Er selv helt ny i både kreativ -og blogverdenen, så det er dejligt med nogle gode ideer fra jer mere erfarne.
    Hunden må helt sikkert gerne få et hjem hos mig. Han er godt nok fin! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - krydser fingre ;-)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  29. Smider lige 3 lodder i puljen, hvor er det en skøn trofast du der har lavet.

    SvarSlet
  30. Hold op, hvor er Trofast skøn! Jeg napper tre lodder og X'er fingre. Klem fra
    mette

    SvarSlet
  31. Hvor er Trofast bare fantastisk han vil gøre min lille Celina glad.. Jeg smider derfor to lodder og håber på der bedste.. Knus Camilla og Celina helt nye i blogland

    SvarSlet
  32. Trofast vil elske at være her hjemme, og Albert en at lege med =)

    Jeg deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  33. Wauw hvoe er den bare lækker!! Den ville gøre glæde her hos min søn!
    Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  34. rigtig sød lille vuffer, den er bare rigtig kær.
    jeg deltager med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  35. Den var kjempesøt!!
    Han kan godt få bo her hos oss, vi vil bli veldig glade for å bli kjent med en så søt voffs :)
    Deltar me 3 lodd jeg :)

    SvarSlet
  36. Hvor er det bare en rigtig trofast. Jeg er med, med 3 lodder. Drengene er vilde med ham.

    SvarSlet
  37. Nåååårh, jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder

    SvarSlet
  38. Hej
    Hvor er den dejlig. Den vil passe godt hos mit barnebarn. Så jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  39. For en aldeles herlig Trofast! Jeg vet nøyaktig hvilken sjønn liten baby som skal få denne hvis jeg vinner :)))

    Jeg tar to lodd takk. Fant deg inne hos Fru Hygge.

    Legg gjerne igjen en kommentar hos meg, er så hyggelig i vite at du har vært innom.

    Klem og god weekend!

    SvarSlet
  40. Hvor er han bare skøn ham Trofast ... jeg er med, med to lodder :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  41. Åååå, så skjønn bamsehund;)
    Og så flott blogg du har!
    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd;)

    Klem Line

    SvarSlet
  42. Hvor ér han bare skøn, ham Trofast. 3 lodder til mig. Hvis jeg vinder skal han bo hos én, som jeg ved vil elske ham.

    Har opdaget din blog fordi du har anbefalet min blog i forb. m. grønlandsk billedkunst - tak for det. Glæder mig til at følge din blog!

    SvarSlet
  43. Sikke en skøn hund du udlover, håber jeg vinder :)
    Deltager med et lod.
    MVH Agnete

    SvarSlet
  44. Så søt!! 3 lodd til meg. :)

    SvarSlet
  45. Hvor er den fantastisk!
    Jeg er klar med 3 lodder!

    Kh. Clara Gry

    SvarSlet
  46. Hvor er den kær, den lille Trofast.
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  47. For en nydelig hund! Jeg tar 3 lodd! Ha en flott uke! :-)

    SvarSlet
  48. Sådan en trofast må være den bedste ven, man kan få. Jeg melder mig som fast læser og smider 2 lodder i bowlen.

    SvarSlet
  49. Trofast er også velkommen hjemme hos os. 3 Lodder tak. Sikke en lækker blog.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  50. For en hundeven som mig er han mere end velkommen her;0) Jeg deltager gerne med to lodder og glæder mig til at følge med hos dig.

    SvarSlet
  51. heihei.jeg tar gjerne 2 lodd:)
    klem

    SvarSlet
  52. 2 lodder i denne retning tak :-D

    SvarSlet
  53. Skøn blog du har.
    Jeg melder mig fluks som fast læser og glæder mig til at læse flere indlæg.
    To lodder til mig tak.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  54. Mine vanvittigt skrukke øjne hang helt fast ved Trofasts bløde ører og hyggelige mønstre..!
    Om jeg får en pige eller dreng ved jeg ikke endnu, men en brun Trofast vil være den mest fantastiske ven for babyen at starte livet med som en gave fra faren og jeg..:)
    Du må meget gerne fortælle mig, hvordan jeg bliver fast læser, så jeg kan få et ekstra lod med, beklager men jeg er helt nybegynder-blog-læser ;)
    - men der er nu et stort fedt bogmærke i min bogmærkelinje, og glæder mig til at følge med herinde!
    Mange hilsner fra Line

    SvarSlet
  55. Heisan du.
    Så koselig give away. Jeg vil selvfølgelig være med og krysser fingrene for at jeg trekker vinnerloddet.
    Ønsker deg en hyggelig kveld.
    :) Susanne

    SvarSlet
  56. For ein herlig hund, han kan gjerne få komme og bu hos meg:) Tar 3 lodd, og krysser fingrene.

    SvarSlet
  57. Årh, hvor er den dejlig :) Jeg deltager med 3 lodder og glæder mig til at følge med i din blog.
    Kh Dorte

    SvarSlet
  58. Jeg har været her, og jeg kommer igen. Du laver nemlig så fine ting og nu har jeg tilmeldt mig som fast læser. Vil derfor gerne deltage med 2 lodder. Der bliver kamp om Trofast hvis han flytter hjem til os.

    SvarSlet
  59. Hej Tina.
    Har lige findet vej til din blog. Mens jeg sidder og kigger ser min lille dreng på 2½ din finde giveaway, og siger så.. Marius ha vovse.. put ved Marius, så jeg kan jo ikke andet end deltage og krydse finger for at vovse kommer til at putte ved min lille dreng..
    Er med på 3 lodder..
    Smil fra Tina..

    SvarSlet
  60. Kom da lige forbi din blog... Helt fantastisk! Og så vil jeg da rigtig gerne vinde den der Trofast :) Sååå 3 lodder til mig :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  61. Jeg har en lille dreng der ville Knuselske Buffas. Så jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre:-)

    SvarSlet
  62. Heihei!
    Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlet
  63. Hvor er han skøn. Lægger to lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  64. Der er god plads til ham her på matriklen.
    Smider 2 lodder i puljen.

    /Annie

    SvarSlet
  65. Hvor er han fin, 2 lodder til mig tak :)

    Hilsen Nuno

    SvarSlet
  66. Åh, den var jo bare helt fantastisk!! smelt! jeg er med på to lodd:)

    SvarSlet
  67. Ih jeg har lige en lille hundekurv der staar ledig til Trofast. Hopper med paa to lodder.

    SvarSlet
  68. Det er en virkelig sød hund, og da min kæreste elsker hunde, deltager jeg gerne her med et enkelt lod. :)

    SvarSlet
  69. Nøj hvorfor har jeg dog ikke mødt din blog på vejen før nu... sikke en masse fede ting og dejlige DIY :)
    Må vist i gang med en fin fingerbold :)

    Deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og forhåbentlig vinder jeg den fine hun til Anna.

    Jeg har også en give away kørende, du må meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
  71. Ej hvor er trofast sød.
    jeg prøver om jeg kan vinde ham med 3 lodder.

    SvarSlet
  72. Hej
    Endnu en blog jeg skal ind og nærstudere. Elsker plysdyr og især hunde, hvor er den bare sød.

    Jeg er nu fast læser, så deltager med 2 lodder.

    Dorte

    SvarSlet
  73. Nææh hvorfor jeg dog ikke set den give away før.. Jeg er med på 3 lodder..

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  74. Jeg tror også lige jeg smider 3 lodder i puljen og håber at vinde min første give away til min lille niece på 2.. (: Den ville hun helt sikkert blive meget glad for..

    SvarSlet
  75. Hvor er de skønne! Jeg er med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  76. Såååå fin "han" er hjertelig velkommen til å flytte inntil meg :)) kjempe nydelig. Jeg vil også veldig gjerne følge bloggen din. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlet
  77. Hvor ville jeg gerne vinde Trofast... Tror min lille datter ivlle blive rigtig glad for den.

    2lodder.

    SvarSlet
  78. Hvor er den hund bare sød og cool - lige noget for mine drenge :)
    Deltager med 3 lodder :O)

    SvarSlet
  79. Sød bamse! :) 1 lod fra mig!

    SvarSlet
  80. Fantastisk sød vovse - jeg vil gerne be' om et lod. MVH Line

    SvarSlet
  81. Den er da ikke til at stå for. Jeg snupper 3 lodder. Og tak for påmindelsen...jeg havde i første omgang overset din fine give away.

    SvarSlet
  82. Jeg smider to lodder i puljen i håb om at vinde denne dejlige tøjhund til min niece.

    SvarSlet
  83. Vi har allerede en cairn terrier, men her er sagtens plads til en hund mere hos os.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  84. hvor er den bare sød! 3 lodder til mig ... tak ☺

    SvarSlet
  85. For en fantastisk skjønn hund :-D
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlet
  86. hvor er den bare fin ! jeg deltager med 3 lodder :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  87. Jeg gør opmærksom på, at vinderen er fundet!!!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.