torsdag den 27. januar 2011

ALT for meget dej!

Er det ikke noget med, at ”man skal ikke slå større dej op, end man kan bage”?
Øh, hvis jeg skulle bage, så er her alt for meget dej!
Kender i det med, at man får en idé om, at man da lige kunne få syet alt det, man har stof til.
Man klipper løs, sætter farver sammen og syer derudaf. Lige pludselig går det op for én, at man er gået i gang med ALT ALT for meget på en gang. Det er så lige sket for mig igen igen…
Nu kunne jeg jo ligeså godt få syet alle de ærteposer, som jeg har købt stof ind til.
Magnus vores yngste søn er så klog ”Mor, man skal altså ik rydde mere ud, end man vil lege med”
Så kan du lære det!
I aften skal jeg til strikketræf med Mette. Men jeg tror, jeg skal vende ærteposer i stedet for at strikke.

11 kommentarer:

  1. Hehe, det lyder, som om din søn har hørt den sætning mange gange. God fornøjelse med poserne

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se de færdige resultater :D

    SvarSlet
  3. Fornuftig dreng ... smil
    Ha en dejlig kreativ aften.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  4. hehe tror din søn har ret :) børn er skønne :)

    SvarSlet
  5. Jeg er bare nysgerrig: Hvad bruger du ærteposerne til???

    SvarSlet
  6. Undskyld - nu har jeg fundet forklaringen i et tidligere indlæg...

    SvarSlet
  7. He he klog dreng :o)
    God fornøjelse med venderiet af ALLE poserne.

    Jeg bliver altså nød til, at spørge dig om noget..... Har du engang haft dine elge med i stof og stil i Ålborg? Det er snart et godt stykke tid siden. Vi andre dekoratører i verdens firmaet fik en mail med nogle rigtig fine elge, som en kunde havde haft med der op. De ligner mistænksomt meget dine :o)

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  8. kender det godt..... det gør jeg altid....

    SvarSlet
  9. Hej Randi

    Ja det er mine elge. Jeg er jo en ret god kunde i afdelingen i Aalborg ;-D

    Nu er jeg jo sådan en, som taler med alle, så på et tidspunkt spurgte dekoratøren mig om, hvad jeg egentligt lavede af alt det, jeg købte. Jeg fortalte om min tøjdyr og hvordan jeg syede dem ud af forskellige stoffer. Ja det ene ord tager det andet og det endte med, at hun tog idéen til sig og syede Nalle op i koral og turkis. Efterfølgende kommenterede jeg hendes dekoration og ja igen det ene ord tager det andet, og lovede at tage mine elge med. Jeg havde nemlig kommenteret, at den i mønstret er meget stor. Min lille model af elgen er kun 80 % af mønsteret.
    Da jeg havde mine ting med, tog hun en hel del billeder, som hun ville sende rundt til jer andre. Jeg har ikke kunnet få mig til at spørge dig, om du havde set det. Men jeg ved jo fra Faster Mette, hvem du er, Randi ;-) Du må jo også kende Trofast, de små mus, elefanten, bamsen Nalle, pindsvinet og…Ja jeg har vist dem alle sammen.

    Så ja det er mine du har set. Jeg er lidt spændt på, om elgen på et tidspunkt kommer i en lille model?

    Tina:-)

    SvarSlet
  10. Hi hi... ja man skal ikke sige noget, man ikke vil høre igen, når man har børn....
    Jeg glæder mig rigtigt meget til at kunne vise dem frem, for det betyder jo, at de ER fædige...
    Hi hi...
    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.