tirsdag den 14. december 2010

You Tube video og den moderne familie.

Jeg har set blogudfordring-kalenderen og så, at en af dagene skulle man vise sin ynglings You Tube video. Jeg har ikke deltaget i udfordringen, men vil rigtigt gerne dele en video med jer.

Videoen er lavet af min halvlillesøster Lee Ann. Hun besøgt min lillesøster Line i Holland. Line boede i en periode i Holland i forbindelse med sit arbejde som forsker.

Jeg har en rigtig moderne familie med fars nye kone og deres børn og mors nye mand og deres datter (5 mindre søskende i alt). For at det ikke skal være løgn, har min far fundet sig en ny kone igen, som også har et barn. Heldigvis fungere det godt. Alt afkom syntes selv, at det er ret sjovt, at selvom vi ikke er vokset op sammen, så har vi rigtigt mange fællestræk.


Her er Lee Anns smarte bud på, hvordan man får set sine feriebilleder igen og igen. Ret kreativ pige med rigtig god humor.


http://www.youtube.com/watch?v=dpiyDZysNZ8&list=ULtni-FJNA2oY&playnext=1


Kig endelig ind og se den og husk lyd!


Tina :-)

2 kommentarer:

  1. Det er de fedeste feriebilleder har set! :) Var nødt til at se det to gange :) Fedt!

    SvarSlet
  2. Ja det er ret fedt lavet!
    Hun er i gang med at lave en film over vores fætter-kusine-fest sidste år, som varede en hel weekend her hos os.
    Jeg har sagt, at jeg gerne vil have sådan en film med vores bryllup, børnene og og og... Men det tager alt for lang tid.
    Knus Tina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.