onsdag den 8. december 2010

Julegaver julegaver julegaver….


Tunika, bluse, bukser
med blonder
 og en sommerhat.
Spencer, bukser,
body og nissehue.
I mens jeg venter på at kunne vise jer de hjemmeproduceret julegaver, vil jeg da lige vise jer, hvad jeg fik produceret sidste år.
Vi har en skøn og køn niece på 3½ år, som ligner en rigtig prinsesse. Hun har et langt hvidt krøllet hår (og her taler vi om LANGT, som ned til midt på ryggen langt!) Selvfølgelig hedder hun Isabella. Og det hed hun altså fra fødselen, 3 uger før Danmarks prinsesse Isabella blev født. Nå men en rigtig prinsesse leger jo med dukker. Jeg syntes, at det var hendes tur til den helt store forkælelse.

Jeg gik i gang med at producere tøj til hendes ynglings dukke baby born. Stakkevis af bøger med mønstre på dukketøj blev lånt på biblioteket. Nu har jeg jo selv drenge og blev noget overrasket over udvalget. Det er jo helt vildt så mange bøger, der er med dukketøj.

Mit mål var, at dukken skulle have en varieret garderobe.
Sparkedragt og bluse
med pyntebånd.

Morgenkåbe og
små tøfler.

Festkjole og pandebånd
med små blomster.
Badelagen og
vaskeklud.
  
Hue, halstørklæde og luffer.
Fritidssæt.

På kufferten satte jeg en nøglering
med Isabellas ynglingsslik,
en gul vingummibamse.

Så er kufferten pakket
og klar til afrejse.
Det hele blev pakket i en fin kuffert, som var indkøbt til formålet. Sammen med lidt bånd og blonder var det stort set, det eneste jeg måtte købe, resten er fundet i gemmerne.

Isabella er stadigvæk glad for det hele.

Ha' en god dag:-)



2 kommentarer:

  1. Hold da fast du har haft travlt og hvor er det flot. Hun må være superglad hende Isabella for alt det tøj til dukken.

    SvarSlet
  2. TAK
    Thi hi... Ja det tog vist lidt overhånd, men jeg blev bare så grebet af det.

    Hun er rigtig glad for tøjet. Lige nu leger hun meget med Barbie, men den syr jeg altså ikke til. Det er alt for småt.
    Tina :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.