mandag den 6. december 2010

Julegaver

Ligesom som så mange andre er jeg i fuld gang med at producere julegaver. En hel del af dem må i først se efter jul! Men her er en bestilling, som jeg godt tør vise her. En teenager pige ønsker sig en toilettaske og en kosmetikpung. Ynglingsfarverne er turkis og sort. Efter et lille kig ind på hendes værelse var jeg godt klar over, at de størrelser som jeg plejer at sy, langt fra var store nok! Her var produkter nok til komplet pleje af en mindre provinsby.  
Justerbare elastikker som nok skal holde styr på flasker og meget andet.

Den store toilettaske har justerbare elastikker i den ene side og 2 lommer på den anden side. Kosmetikpungen har 2 lommer i den ene side.
Kosmetikpung indvendig.

Toilettaskerne har jeg lært at sy af Mette, som er min sylærer.

 
 Fortsat god arbejdslyst med julegaverne :-)


5 kommentarer:

  1. Aj hvor er de flotte;0) dem skal hun nok blive glad for.
    Jeg er simpelthen den heldige ejer af sådan en lækker maskine;0)
    Julie

    SvarSlet
  2. Hej. Hvor er de altså fine. Dem blir hun garanteret glad for..

    SvarSlet
  3. Tak for det. Det håber jeg, ellers bytter hun dem bare hos mig :-)

    SvarSlet
  4. Tak for en hyggelig aften :) Det er dejligt med lidt krea-tid sammen :)

    SvarSlet
  5. @Mette
    Ja det var bare så hyggeligt, men tiden går alt for hurtigt :-)
    Tina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.