lørdag den 11. december 2010

Billedkube

Så blev endnu et projekt afsluttet. I stedet for en billedbog har jeg valgt at lave en billedkube.
Temaet er gårdens og skovens dyr, sådan lidt a la jeg en gård mig bygge vil. Billedkuben er sammensat af 72 firkanter, så der var også plads til gårdens maskiner. Den er syet på maskine og fyldt med bamsefyld. Hvilket var meget lettere end den oprindelige plan med skumgummiklodser, for så havde jeg været nødt til at sy den i hånden.
Det meste af stoffet er købt hos Idas Patchwork.

 












Nu kommer familien ind af døren til flæskesteg mit alles. Vi skal fejre Magnus 11 års fødselsdag. I går aftes, på selve dagen, havde han klassen til pizza og film.
Tina :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den sjov og fin.
    Så er der også lige en plads til hånden i midten;0)

    SvarSlet
  2. Hold kæft hvor er du god! :) God weekend

    SvarSlet
  3. Tak Julie
    Min mor og Isabella (min lille niece) har testen den i dag, og den blev godkendt.

    Ha ha Mette, det er nok fordi, jeg har sådan en god sylærer!

    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Har du et mønster på den terning/kube? :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.