fredag den 26. november 2010

Sne, masse af sne


Vores hoveddør
Her sidst på eftermiddag har Michael været ude og skyde et par vinterbilleder af haven. Vi har fået mindst 40 cm. sne nu. Der har været vindstille, så sneen ligger i tykke lag over alt.

Jeg syntes, at det er helt fantastisk, at det sner, jeg elsker det. Det gør drengene også, på nær når de skal nogle steder. De er vant til at kunne cykle i skole,  til sport og kammerater. Nu må de gå rundt. Heldigvis er der ikke langt til noget som helst her i vores lille by. De håber, snestormen som venter os i morgen vil resulter i, at de kan få snefri fra skolen på mandag.

Selv kattene syntes, det er sjovt at suse rundt i sneen, hvor de stadigvæk kan bunde. Her kan man se deres spor under hækken, som hænger meget.

Leonardo da Vinci rose med snehat
 
Det er kommet bag på mig, at sneen ville falde så tidligt i år, at jeg slet ikke har fået mine krukker sat ind. Her er det en af mine pelargonier, som er dækket.

På grillbordet står en urtepotte med en sukkulent, som man svært ved at se.


I morgen skal der pyntes til jul og det bliver slet ikke noget problem at komme i julehumør med denne kulisse.

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.