tirsdag den 30. november 2010

På stoffer

Hej jeg hedder Tina og jeg er afhængig af stoffer” Total plat vittighed (men sand) og heldigvis er der tale om tekstiler. I dag må jeg nok føje lækkert garn til listen over ting, jeg er afhængig af. Jeg har fået post! Jeg har ligesom mange af jer andre fået en pakke fra Kenneth. Postbuddet (vi har det skønneste postbud) fik sig vist et godt grin. For da jeg åbnede døren for hende og så hvem pakken var fra, jublede jeg højt. Jeg begyndte straks at fortælle hende om, hvad der var i pakken. Min mand kom ud for at se, hvad filan der skete.
Postbuddet mente, at kiksen i dag vist måtte være til ham i stedet for til hunden.
I kassen var også en stak af Liselottes fine postkort :-)

Jeg må sige, at jeg ikke blev skuffet, tværtimod! Jeg kunne pakke den ene lækre garnnøgle ud efter den anden. Det var helt vildt og jeg blev høj! Farverne er bare så flotte. Kvaliteten er helt i top, det mærker man lige med det samme. Jeg begyndte med det samme at tænke i alle de sammensætninger, der kunne være flotte. Og her kommer afhængigheden igen frem. Jeg ærgrer mig over, at jeg ”kun” har købt dette og tænker allerede på næste gang, jeg skal bestille garn hos Kenneth. Så skal jeg i hvert fald også have de røde farver og ...

De runde nøgler er fra gemmerne

Desværre er det hele ikke til mig. Vi er 3 fiberglade piger, som har handlet sammen. Jeg bliver derfor nødt til at aflevere noget af garnet til hende her. 
Men jeg har heldigvis noget økologisk lammeuld fra New Zealand i gemmerne fra min tid på seminariet. Det har ligget og vente på at få selskab af noget lækkert kulørt garn og det får det nu.
Gad vide om Kenneth er klar over, at han er blevet garnpusher?  



4 kommentarer:

  1. :) Tak for besøget i dag, glæder mig til at se jer igen på mandag - måske skal vi tage strikketøj med? :)

    SvarSlet
  2. Det er jo altid hyggeligt. Og Ja da! Vi skal da se, hvad du får ud af det garn :-) Birthe blev også vildt glad for garnet. Vi måtte også lige snakke lidt om din lækre kage, MUMS! Jeg bager noget sødt til på mandag. Vi ses :-)

    SvarSlet
  3. åh hvor ville jeg gerne springe ud i det at handle hos kenneth...... men ved jo ikke hvilket og hvor meget det går til en evt.... lækker sag.... :)
    kh heldige dig og 2 andre

    SvarSlet
  4. Åh, pakker med garn, rækker med garn, garn i skønne farver. Kender godt fornemmelsen og kan kun nikke genkendende til dit udbrud, da pakke blev leveret. Er det ikke fantastisk:)
    Faktisk har jeg det også når jeg kommer i sådan en rigtig velassorteret boghandel, som har små reoler, fyldt med lækre tuscher og farveblyanter. Jeg har bare lyst til at eje det hele....

    Stine:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.