fredag den 26. november 2010

Ny pose i stedet for en gammel sæk

Hver tirsdag er jeg med Magnus til svømning, her sidder jeg og andre forældre og venter i en time. Der er ikke noget at foretage sig andet end at sludre med hinanden. Vi må ikke være inde i svømmehallen, da svømmelærerne mener, det går bedre, når vi ikke er til stede. Jeg tror, at de har ret.

Nå men for at slå ventetiden ihjel har jeg altid mit hækeltøj med (i en papirspose fra Body Shop). Jeg har flere gange overvejet at få syet en lille pose til at have det i, men har bare ikke lige fået det gjort. En dag spørger en veninde mig så ”Når du nu syr, hvorfor har du det egentligt i sådan en grim pose, der er gået i stykker?” Så nu har jeg syet en pose til mit hækletøj. Den er uden revner og ser ikke slidt ud, endnu.
Posen har en lille inderlomme til nål og saks. Jeg har valgt at bruge målene fra Body shop posen. Hankene er krydset, som seler, det giver et lidt anderledes udtryk. Veninden har godkendt den.

God weekend til jer alle :-)

1 kommentar:

  1. Der er ikke noget mere lækkert en at ha en taske med til garnet, og endnu mere når den er hjemmegjort, det giver en lækker tilfredshed følelse :)

    Kh sara

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.