torsdag den 18. november 2010

Indkøb

Her er et lille udpluk fra mit sidste indkøb.
Det er meningen, at der skal komme et par julegaver ud af bamsestoffet.
 Jeg er meget spændt på, hvad der kommer ud af prinsessestoffet, men det måtte bare med mig hjem. Heldigvis har jeg 2 skønne niecer på henholdsvis 3½ og ½ år.
Også skal der jules. Det er vist ved at være tid.

Stof og knapper er købt her 
Idas patchwork er altid et besøg værd. Her finder du patchworkstof i massevis, bøger, knapper, tråd og andet tilbehør, som du ikke kan leve uden.

3 kommentarer:

  1. Hej Tina - hvor er det skønt at have dig med i blogland :) Så behøver jeg ikke kun at se dig hver mandag :) Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    TAK! Skønt med 1 fast læser! Hvor er du sød.
    Vi ses på mandag.

    SvarSlet
  3. det ser lækkert ud med alle de dejlige matrialer.


    Kh sara

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar, ris eller ros.